• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبر داد؛

رفع ۹۵ نقطه پرتصادف راه های گلستان در دستور کار راهداری

  • کد خبر : 29880
  • 11 دی 1402 - 10:37
رفع ۹۵ نقطه پرتصادف راه های گلستان در دستور کار راهداری
مصدقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: رفع ۹۵ نقطه پرتصادف راه های گلستان در دستور کار راهداری قرار دارد.

به گزارش نویاب به نقل از مهر، عادل مصدقی در جلسه شورای راهداری با بیان اینکه پیگیر پروژه‌های عمرانی در دست اجرا هستیم، اظهار کرد: از جمله این پروژه‌ها رفع ۹۵ نقطه پر تصادف راه‌های استان است که در اولویت ویژه این ایام قرار دارد تا با رعایت مسائل فنی آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صفر برسانیم.

وی همچنین از بهسازی جاده خوش ییلاق و بازسازی پل‌هایی که براثر سیلاب‌ها تخریب شدند، به عنوان پروژه‌های دیگری نام برد که فکر عاجل برای آنها خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزایش حساسیت برای تصادفات را از دیگر وظایف سازمانی دانست و ادامه داد: افزایش آمار تصادفات در ۸ ماهه سال جاری نگران کننده است و برای اقدامات پیشگیرانه بیشتر با پلیس راه هماهنگی‌های لازم را خواهیم کرد.

مصدقی اظهار کرد: همچنان آمادگی‌های لازم را برای راهداری زمستانه داریم و در تأمین تجهیزات و ادوات که جز لوازم اولیه راهداری است، اهتمام ویژه می‌کنیم.

وی افزود: حضور فعال و مؤثر در محورهای مواصلاتی، منظم بودن راه‌ها و بهتر شدن شرایط فعالیت‌های راهداری در طول راه‌ها همزمان با فرارسیدن نوروز هم از وظایف سازمانی دیگر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: اطلاع رسانی عملکرد اداره کل در حوزه‌های مختلف با هدف جهاد تبیین نیز بخش لاینفک اقدامات خواهد بود که انجام می‌شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=29880
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.