• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

خسارت میلیاردی قطعی برق به واحدهای تولیدی گلستان

  • کد خبر : 2365
  • 09 مهر 1400 - 12:05
خسارت میلیاردی قطعی برق به واحدهای تولیدی گلستان

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان ضمن انتقاد از قطعی بی برنامه برق در شهرکهای صنعتی استان، گفت: امسال قطعی برق میلیاردها تومان خسارت به واحدهای تولیدی استان وارد کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان ضمن انتقاد از قطعی بی برنامه برق در شهرکهای صنعتی استان، گفت: امسال قطعی برق میلیاردها تومان خسارت به واحدهای تولیدی استان وارد کرد.


به گزارش نویاب، امیر یوسفی ضمن انتقاد از قطعی بی برنامه برق در شهرکهای صنعتی استان، اظهار کرد: امسال قطعی برق میلیاردها خسارت به واحدهای تولیدی استان وارد کرد.

وی افزود: جدای از قطعی برق که روند تولید در واحدهای صنعتی را با کاهش چشمگیر مواجه ساخت، نوسانات برقی از دیگر مسائلی بود که خسارت جبران ناپذیری به دستگاه واحدهای تولیدی وارد کرد.

یوسفی با بیان اینکه تمامی دستگاه به کشور وارد می شوند، اضافه کرد: برای خرید هریک از قطعات دستگاهی که به دلیل نوسان برق سوخته یا مختل شده، باید میلیون ها تومان هزینه شود ضمن اینکه زمان زیادی برای ارسال قطعات به کشور لازم است که همین چرخه تولید را کندتر از گذشته می کند.

مدیرعامل شرکت بهاران پیمان گلستان، با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری، افزود: نیاز است تا دولتمردان با استعانت از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید ملی، موانع را از مقابل راه تولیدکنندگان برداشته و از آنها حمایت و پشتیبانی کنند، نه اینکه با ایجاد کوچکترین مشکل تولیدکنندگان را هدف قراردهند و باری بر دوش آنها بنهند.

این تولید کننده گلستانی قطعی آب در شهرک های صنعتی را از دیگر مشکلات تولیدکنندگان دانست و اظهارکرد: در مجموعه ای که محصول غذایی تولید می شود، برای شستشو آب یکی از عناصر ضروری است با اینحال قطعی آب از دیگر مشکلات واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی استان است.

وی در خاتمه یادآور شد: اگر روند نوسانات و قطعی آب و برق به همین منوال ادامه داشته باشد، واحدهای تولیدی ناگزیر به تعدیل نیرو خواهند بود؛ هرچند که به سرمایه نیروی انسانی معتقدند و از کاهش نیرو تاکنون امتناع کردند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=2365
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.