• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان:

گلستان میزبان نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و صنایع کشاورزی می شود

  • کد خبر : 23291
  • 28 شهریور 1402 - 18:55
گلستان میزبان نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و صنایع کشاورزی می شود
یزدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین های کشاورزی، ادوات، تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته استان گلستان (AGRIGOL) در گلستان خبرداد.

مهرداد یزدی در گفتگو با نویاب از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین های کشاورزی، ادوات، تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته استان گلستان (AGRIGOL) از ۴ تا ۷ مهرماه خبر داد و اظهار کرد: ۷۰ تولید کننده و صنعتگر در بخش های مختلف این رویداد مشارکت دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان افزود: این نمایشگاه در مساحتی حدود هشت هزار مترمربع در فضای مسقف و باز نمایشگاهی در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برگزار می شود.

یزدی با بیان اینکه این رویداد برجسته جزو سه نمایشگاه برتر کشور است، افزود: تا کنون ۱۶ شرکت از استان های گلستان، تهران، مازندران، خراسان رضوی، خراسان شمال، مرکزی، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، همدان، اصفهان، لرستان، یزد، شیراز و خوزستان برای مشارکت در این نمایشگاه اعلام حضور کرده اند.

وی با تاکید به اینکه نمایشگاه AGRIGOL تخصصی ترین رویداد نمایشگاهی ایران در حوزه ماشین ها و ادوات کشاورزی و سیستم های آبیاری محسوب می شود، گفت: در بخش ادوات و ماشین های های کشاورزی ۵۱ تولیدکننده و صنعتگر و در بخش تجهیزات و سیستم های آبیاری ۱۹ مشارکت کننده در این رویداد شرکت خواهند کرد.

یزدی افزود: در این دوره، مشارکت کنندگان در گروه های تخصصی حضور و آخرین توانمندی های خود را در بخش کشاورزی، ماشین ها، ادوات، نوآوری ها و سیستم های جدید آبیاری مطابق با استراتژی تبیین شده استان گلستان به معرض نمایش می گذارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان ادامه داد: طبق روال هر سال، امسال هم با برگزاری اگری شو (AGRI SHOW) کارکرد ماشین ها و ادوات کشاورزی در اراضی و فضای باز نمایشگاهی به مساحت یک هکتار با همکاری مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی گلستان و مشارکت کنندگان به نمایش گذاشته می شود که عموما با استقبال خوبی توسط بازدید کنندگان، کشاورزان و متخصصان این حوزه روبرو است.

وی با اشاره به اینکه همه سازمان های جهاد کشاورزی استان ها دارای یک شبکه اینترنتی با عنوان «برکت» هستند، گفت: امسال نیز استودیو کشاورز شبکه «برکت» در استان گلستان برای سومین دوره با استقرار در این نمایشگاه، اقدام به پوشش تصویری تخصصی ترین رویداد ارزنده شمال کشور می کند.

وی بیان کرد: امید است این رویداد گامی موثر و مفید در راستای معرفی توانمندی های توسعه گلستان و ارتقاء بیش از پیش بخش کشاورزی استان برداشته و همچنین فرصتی برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکت های توانمند داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری های تخصصی، معرفی پیشرفت و توسعه فعالیت های اقتصادی و تقویت ارتباط بین انجمن ها، اتحادیه ها، دانشگاه ها، صنایع و مراکز علمی و پژوهشی کشور را فراهم آورد‌.

یزدی همچنین از برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی های بنگاه های کوچک و متوسط به میزبانی این نمایشگاه و با حمایت شرکت شهرک های صنعتی گلستان خبرداد و گفت: این رویداد ۲۳ الی ۲۶ آبان از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=23291
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.