• امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
2
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان:

نقش موثر نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در رونق و توسعه اقتصاد کشور

  • کد خبر : 22947
  • 20 شهریور 1402 - 15:39
نقش موثر نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در رونق و توسعه اقتصاد کشور
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان گفت: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه در استان زنجان نقش بسیار مهمی را می تواند در این برهه از زمان برای توسعه اقتصادی استان داشته باشد.

به گزارش نویاب، مرتضی شهامی با تاکید بر جایگاه مهم روسیه در پیمان‌های منطقه‌ای و بین المللی مثل شانگهای و بریکس، گفت: با توجه به وسعت و صنعتی بودن روسیه این ظرفیت برای ما فراهم شده است تا در قالب داد و ستد با این کشور اقتصاد استان و بخش‌های مهمی از اقتصاد کشور رونق دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان افزود: در حوزه فناوری‌های نوین و اقتصاد دیجیتال (ICT) توانمندی‌های خوبی در کشور ما به وجود آمده است و ما جز کشورهای برتر در این حوزه هستیم.

شهامی با اشاره به تولیدات و توانمندی های بسیار خوب ایران در بخش فناوری های نوین گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد اگر بتوانیم در قالب نمایشگاه‌ها، بازارهایی را در آن سوی مرزها مخصوصاً در کشورهایی که ارتباطات جدیدی با آن ها برقرار کرده ایم، ایجاد کنیم، ظرفیت‌های بسیار ناب و بالایی را می‌توانیم برای استان و کشور مان به وجود بیاوریم.

وی خواستار حضور فعالان حوزه‌های فناوری‌های نوین و اقتصاد دیجیتال شد و گفت: فعالان اقتصادی حاضر در این نمایشگاه فرصت های خوبی برای بازاریابی با کشورهای مختلف مخصوصاً کشور روسیه خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=22947
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.