• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی زنجان:

نمایشگاه صادرات ایران به روسیه در زنجان برگزار می شود

  • کد خبر : 21807
  • 04 مرداد 1402 - 13:36
نمایشگاه صادرات ایران به روسیه در زنجان برگزار می شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی زنجان گفت: نمایشگاه صادرات جمهوری اسلامی ایران به روسیه در زنجان برگزار می شود.

به گزارش نویاب، سید رضا قندیلی درباره برگزاری نمایشگاه صادرات ایران به روسیه، اظهار کرد: در سال گذشته شرکت های ایرانی در قالب ۱۲ پاویون نمایشگاهی در کشور روسیه حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی زنجان افزود: امسال به دنبال این هستیم جذب هیئت های مختلف تجاری را به کشور داشته باشیم و این مهم در قالب نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان میسر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه از ۱۸ لغایت ۲۱ مهرماه سالجاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان برگزار می شود، افزود: سهم ایران در صادرات بهروسیه بالا نبوده و این میزان صرفا به ۷۵۰ میلیون دلار در سال گذشته بوده است و برای سالجاری یک میلیارد دلار هدف گذاری شده، با این حال در سه ماهه ابتدایی سال جاری ۲۰۰ میلیوندلار صادرات ثبت شده است.

عضو هیات رئیسه انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران، گفت: گروه های عمده کالایی صادرات به روسیه در سال گذشته شامل صنایع و خدمات فنی و مهندسی، محصولات و کالاهای دانش بنیان،صنایع و تجهیزات نفت و پتروشیمی و صنایع نیروگاهی، تجهیزات پزشکی، دارو، صنایع شیمیایی،برق الکترونیک، کشاورزی، ماشین سازی، محصولات سلولزی و پلیمری، پوشاک و کفش بوده است.

گفتنی است؛ نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه از ۱۸ لغایت ۲۱ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان با هدف حضور حداکثری شرکت های توانمند صادراتی ایرانو حضور هیات های تجاری متناظر و درخواست کننده کالاهای ایرانی و با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، اتاق مشترکبازرگانی ایران و روسیه، اتاق بازرگانی زنجان، استانداری و سازمان صمت استان زنجان برگزارخواهد شد.

ضمناً به اطلاع می رساند جهت دریافت اطلاعات بیشتر از برگزاری نمایشگاه بین المللی صادراتبه روسیه، باشماره تماس های ۹ – ۳۳۴۱۴۰۰۰ ( ۰۲۴ ) و یا ۲۲۵۶۷۱۴۲ ( ۰۲۱ ) و شمارههای ۰۹۱۲۷۷۸۳۰۴۳ – ۰۹۳۶۴۲۹۵۰۵۲ – ۰۹۲۲۰۴۸۱۰۹۵ تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=21807
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.