• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
4
رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن:

تفاهم نامه کانون سراسری انبوه سازان با مجموعه دکتر تامین امضا شد

  • کد خبر : 20059
  • 08 خرداد 1402 - 15:07
تفاهم نامه کانون سراسری انبوه سازان با مجموعه دکتر تامین امضا شد
رئیس کانون سراسری انبوه سازان مسکن از انعقاد تفاهم نامه بین مجموعه دکتر تامین و کانون انبوه سازان خبر داد و گفت: امیدوارم با انعقاد این تفاهم‌نامه خدمات مناسب به انبوه‌سازان سراسر کشور عرضه کنیم.

سید محمد مرتضوی در گفتگو با خبرنگار نویاب، اظهار کرد: مجموعه دکتر تأمین، تأمین‌کننده تجهیزات و مصالح ساختمانی به شمار می‌رود که در کنار این موضوع انبوه‌سازان می‌توانند از این گروه مشاوره‌های تخصصی هم دریافت کنند.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن افزود: امیدوارم با انعقاد این تفاهم‌نامه بتوانیم خدمات مناسبی را به سازندگان و انبوه‌سازان سراسر کشور عرضه کنیم.

وی ادامه داد: به جز مشاوره‌های تخصصی این مجموعه می‌تواند فرایند دریافت خدمات بانکی اعم از تسهیلات اعتباری یا اوراق گام به انبوه‌سازان را تسهیل کند.

مرتضوی در توضیح خدماتی مانند اوراق گام، گفت: این اوراق توسط بانک‌ها منتشر شده و در اختیار انبوه‌سازان قرار خواهد گرفت تا سازندگان مسکن از این طریق نسبت به خریداری مصالح اقدام کنند.

به گفته او، مجموعه دکتر تأمین با مشاوره‌هایی که در اختیار انبوه‌سازان قرار می‌دهد سهولت بیشتری در دسترسی انبوه‌سازان به اوراق گام را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: کانون سراسری انبوه‌سازان در نظر دارد تا با حمایت صحیح از مجموعه‌های این‌چنینی موجبات توسعه فضای کسب‌وکار و انبوه‌سازی را فراهم کند.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن با بیان این نکته که در واقع این شرکت‌های تأمین سرمایه یک سهمی از بازار تولید مسکن را به خودشان اختصاص می‌دهند، افزود: این مشارکت بستر توسعه و ارتقا کانون و بهبود شرایط کسب‌وکار در این نوع شرکت‌های تأمین سرمایه را فراهم می‌کند.

وی در خاتمه یادآور شد: با مشارکت مجموعه دکتر تأمین برگزاری شش همایش در سال جاری و آینده پیش‌بینی‌شده که در گستره کشور برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=20059
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.