• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
یک عضو کمیسیون امنیت:

کسانی که نمی‌گذارند با بقیه مردم جهان رابطه داشته باشیم، مقصر وضع موجود هستند

  • کد خبر : 19616
  • 24 اردیبهشت 1402 - 9:46
کسانی که نمی‌گذارند با بقیه مردم جهان رابطه داشته باشیم، مقصر وضع موجود هستند
یک عضو کمیسیون امنیت به اقتصاد آنلاین گفت: کسانی که نمی‌گذارند با بقیه مردم جهان رابطه داشته باشیم، آنها را باید پیدا کنیم و این افراد مقصر وضع موجود هستند.

به گزارش نویاب به نقل از اقتصاد آنلاین، جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد موضوعات مطرح شده در خصوص دادن خودروهای شاسی بلند از سوی وزارت صمت به نمایندگان مجلس گفت: مجلس فعلی همفکران من نیستند و اکثراْ اصولگرا هستند، ولی هجمه ناجوانمردانه‌ای علیه مجلس به وجود آمده است.

وی در ادامه توضیح داد: این تخریب را بخشی از نمایندگان و برخی رسانه‌ها دامن می‌زنند. استیضاح حق نمایندگان است، اما من با استیضاح مخالف بودم. من معتقدم که سیاست‌ها اگر تغییر نکند، استیضاح تاثیری بر حل شرایط ندارد.

رحیمی جهان آبادی تصریح کرد: فضای تخریبی علیه مجلس شکل گرفته که این مجموعه به دنبال رانت، دزدی و اختلاس است و این موضوع ناجوانمردانه است.

این نماینده در مورد استیضاح وزیر سمت اظهار داشت: استیضاح وزیر صمت دردی را درمان نمی‌کند. آقای نوری و میرکاظمی رفتند مشکل بودجه حل شد؟ باید پرسید چرا جلوی واردات خودرو گرفته شده است؟

رحیمی جهان آبادی اشاره کرد: من به دوستان موافق استیضاح آقای فاطمی امین پیشنهاد دادم که طرح آزادشدن واردات خودروی خارجی را بدهند تا ببینید صدای فریاد چه کسانی بلند می‌شود. کسانی که نمی‌گذارند با بقیه مردم جهان رابطه داشته باشیم، آنها را باید پیدا کنیم و این افراد مقصر وضع موجود هستند. اینکه شما یک مسکن موقتی به افکار عمومی بدهید و وزیری را حذف کنید، مشکلی را حل نمی‎کند.

در نهایت این نماینده گفت:  باور من این است که این شیوه جواب نمی‌دهد و باید سیاست ها را اصلاح کنند. متاسفانه دولت آقای رییسی در کل ضعیف عمل کرده است. حتی در دفاعیات رییس جمهور در جلسه استیضاح اقای فاطمی امین نیز موضوع نمایان بود، با دست خودشان به دولتشان آسیب می‌زنند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=19616
  • منبع : اقتصاد آنلاین
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.