• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0
مدیرعامل شرکت هماهنگ دشت گلستان:

دولت مراکز خدمات کشاورزی را به رسمیت بشناسد

  • کد خبر : 18338
  • 14 فروردین 1402 - 15:49
دولت مراکز خدمات کشاورزی را به رسمیت بشناسد
مدیرعامل شرکت هماهنگ دشت گلستان با بیان اینکه دولت باید مراکز خدمات کشاورزی را به رسمیت بشناسد، گفت: دولت بایدنسبت به ارجاع کارها به مراکز خصوصی خدمات کشاورزی دارای مجوز اقدام کند.

به گزارش نویاب به نقل از بازار نسترن فرامرزی اظهار کرد: برای اینکه افزایش تولید اتفاق افتد در وحله اول باید در بخش کشاورزی تصمیم بگیریم که در چه زمینی، درچه شرایطی و با چه کیفیت آب، در چه زمانی و چقدر از چه محصولی کشت کنیم.

مدیرعامل شرکت هماهنگ دشت گلستان با بیان اینکه استان گلستان دارای شرایط اقلیمی متنوع و تنش های محیطی فراوانی است، افزود: این تنش ها ناشی از نزدیکی جنگل ها و کوه های مرتفع، دریای خزر و بیابان های شمال استان است لذا در چنین شرایطی امکانسنجی دقیق، تهیه و معرفی نهاده های مناسب و استاندارد بسیار ضروری است.

او افزایش بهره وری از عواملی مانند زمین، آب، خاک، نیروی انسانی، ماشین آلات، کود، بذر، نهال، سم را منجر به افزایش تولید و رقابت پذیری دانست و اضافه کرد: بدون شک زنجیره تولید تعریف شده از نیروی انسانی، نهاده ها، فرآوری و بسته بندی و بازارسانی کمک بزرگی به افزایش تولید می کند.

فرامرزی نقش شرکت ها و مراکز مشاوره و خدمات کار آفرینی غیردولتی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: برای مطالعات امکان سنجی شرکت های خدمات مشاوره ای، در بخش آموزش و ارتقاء سطح علمی شرکت های خدمات مشاوره ای می توانند به عنوان بازوی کمکی و اجرایی دولت در پیشبرد اهداف و افزایش تولید نقش موثری داشته باشند.

وی خواستار به رسمیت شناختن مراکز خدمات کشاورزی شد و گفت: به نظر می رسد دولت باید خصوصی سازی در بخش کشاورزی که همان مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی هستند را به رسمیت بشناسد و نسبت به ارجاع کارها به این مراکز دارای مجوز اقدام کند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=18338
  • منبع : بازار
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.