• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
رئیس اتاق اصناف ایران:

بازرسی‌های مختلف مردم را خسته کرده است

  • کد خبر : 18320
  • 14 فروردین 1402 - 10:10
بازرسی‌های مختلف مردم را خسته کرده است
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: بازرسی های مختلف مردم را خسته کرده است باید بازرسی ها توسط بازرسان مشترک به همراه نماینده هر صنف انجام شود تا در صورت بروز مشکل نماینده اصناف وی را راهنمایی کند.

قاسم نوده فراهانی با بیان اینکه گرانی ها و عدم توزیع به موقع کالا توسط کارخانجات مردم را ناراحت و برای آنها مشکل ایجاد می کند گفت: برخی کارخانجات به بازار اعتماد ندارند از این رو محصولات خود را کم کم از کارخانه خارج می کنند و باعث شده است نسبت عرضه و تقاضا در بازار نامتناسب شود.

وی افزود: عرضه و تقاضا در بازار باید رقابت ایجاد کند و قیمت ها نیز بر اساس همین رقابت بین خریداران و فروشندگان تعیین شود.

بازرسی های ارگان های مختلف، مردم را ناراحت کرده است

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: بازرسی های متعدد توسط ارگان های مختلف مردم را خسته کرده ما پیشنهاد می کنیم تا در دو ماه آینده بازرسی ها توسط بازرسان مشترک به همراه نماینده هر صنف انجام شود تا اگر بازرسی اطلاعات کافی ندارد نماینده اصناف وی را راهنمایی کند.

نوده فراهانی در ادامه افزود: در بازرسی ها کمبود بازرس نیز احساس می شود مقدار یک سوم دریافتی از جریمه ای که از واحد های متخلف اخذ می شود باید برای بازرسان خرج شود که تا کنون متاسفانه این امر محقق نشده است و در صورت اجرای این قانون بازرسی ها حرفه ای تر می تواند انجام پذیرد.

وی تاکید کرد: گرانی را نباید با گران فروشی اشتباه بگیریم و در حال حاضر عدم حضور و توزیع به موقع کالا ها در بازار توسط کارخانجات است که باعث گرانی در بازار شده و مردم را اذیت می کند. گران فروشی با بازرسی و مدیریت کنترل می شود اما گرانی دست مردم و فروشندگان نیست و باید از سمت مدیران رده بالا حل شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=18320
  • منبع : بازار
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.