• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
مدیرعامل شرکت بسته بندی یکتا ظرف گلستان:

ارتقا سطح دانش و آگاهی تاجران در برنامه ائتلاف اتاق گلستان است

  • کد خبر : 17621
  • 18 اسفند 1401 - 2:29
ارتقا سطح دانش و آگاهی تاجران در برنامه ائتلاف اتاق گلستان است
مدیرعامل شرکت بسته بندی یکتا ظرف گلستان گفت: ارتقا مستمر سطح دانش و آگاهی تاجران از برنامه های ائتلاف اتاق گلستان است و به محض ورود به اتاق به صورت جدی آن را پیگیری خواهیم کرد.

ابوالقاسم کرد در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: رکن هر سازمانی نیروی انسانی است، لذا ارتقا سطح دانش و آگاهی تاجران باید به صورت مستمر در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت بسته بندی یکتا ظرف گلستان افزود: آموزش مداوم و بهره گیری از اساتید خبره و مطرح، مشارکت بخش خصوصی در نمایشگاه های تخصصی، ایجاد تورهای تخصصی و بازدید از طرح ها و صنایع مشابه و برنامه های آموزشی مربیان انگلیسی که در توسعه تجارت بسیار کم است باید جزو برنامه های اتاق بازرگانی در دوره جدید باشد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی در توسعه روابط تجاری و دانش فنی بازرگانان نقش بسزایی دارد، یادآورشد: اتاق بازرگانی با فعال کردن نشست های تجاری، صاحبان صنایع با تجار خارجی به خصوص در کشورهای همسایه تاثیر بسزایی در توسعه تجارت صنایع استان خواهد داشت.

او با اشاره به این موضوع که گلستان به صورت عام در بخش کشاورزی و به صورت خاص در حوزه صنایع غذایی از استعداد خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: اما آنچه که امروز صنایع غذایی ما را دچار مشکل کرده به روز نبودن تکنولوژی و اتوماسیون در صنایع تبدیلی و غذایی کشور است که این مشکل باعث کاهش بهره وری، افزایش قیمت تمام شده، کاهش کیفیت هم شده است.

مدیرعامل شرکت بسته بندی یکتا ظرف گلستان ادامه داد: با ارتقاء آگاهی صاحبان صنایع از طریق مشارکت آن ها در نمایشگاه های تخصصی خارجی و بازدیدهای مختلف صنایع مشابه می تواند چالش های این بخش را کاهش داد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17621
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.