• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

ائتلاف اتاق گلستان ترکیبی از افراد با تجربه و جوان است

  • کد خبر : 17369
  • 16 اسفند 1401 - 13:38
ائتلاف اتاق گلستان ترکیبی از افراد با تجربه و جوان است
رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ائتلاف اتاق گلستان ترکیبی از افراد با تجربه، فعال در ادوار گذشته و جوانان تولیدکننده و کار آفرین است که هر کدام از ضعف های اقتصادی استان مطلع هستند.

حسین قلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: با توجه به شرایط نامتوازن اقتصادی در کشور کسانی که توانسته به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند بدین معناست که آسیب های اقتصادی به بدنه فعالیت آنها وارد نشده واین افراد توانسته شرایط را مدیریت کنند.

رئیس اسبق سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: هر یک از افرادی که در ائتلاف اتاق گلستان حضوردارند در حیطه فعالیت خود موثر در تولید ناخالص داخلی استان هستند.

وی اضافه کرد: این افراد در حوزه اقتصاد عملکرد خوبی داشته و تاثیرگذاری لازم برای بهبود شرایط اقتصادی استان و ارتقای آن را دارند.

قوانلو با بیان اینکه رشد سرمایه گذاری در کشور منفی است، یادآورشد: افرادی که در اتاق بازرگانی بر مسند کار می آیند باید برای ارتقای سرمایه گذاری در استان کوشش کنند و فضای سرمایه گذاری گلستان را بهبود ببخشند.

وی ادامه داد: دوره جدید، اتاق بازرگانی باید تعامل خوبی را با دولت برقرارکند تا این ارتباط موجب ترقی شرایط اقتصادی فعالان این حوزه شود و موانع پیش روی آنها را با راهکارهای مناسب رفع کنند.

رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه اتاق بازرگانی مشاور سه قوه در امور سیاست گذاری های اقتصادی در استانها هستند، خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی باید از این ظرفیت به نفع بخش خصوصی استفاده کند و ضعف هایی که در این بخش وجوددارد را به دولت منتقل کند.

دهمین دوره انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هم زمان با سراسر کشور در گرگان هم برگزار خواهد شد. آخرین اخبار دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان را از اینجا دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17369
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.