• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
دبیر ائتلاف اتاق بازرگانی گلستان:

افزایش ۱۰درصدی درآمد گلستان با تلاش اتاق بازرگانی گرگان/ ورود «ائتلاف اتاق گلستان» به عرصه انتخابات

  • کد خبر : 17096
  • 14 اسفند 1401 - 4:06
افزایش ۱۰درصدی درآمد گلستان با تلاش اتاق بازرگانی گرگان/ ورود «ائتلاف اتاق گلستان» به عرصه انتخابات
دبیر ائتلاف اتاق بازرگانی گلستان گفت: با تلاش اتاق بازرگانی گرگان در دوره های گذشته تولید ناخالص داخلی استان 10 درصد افزایش یافته است.

سعید نجداحمدی در گفتگو با خبرنگار نویاب، اظهار کرد: بیان مشکلات به قدر کافی صورت گرفته و باید در شرایط فعلی، حل این موانع و چالش ها از طریق نهادهای مدنی خصوصی پیگیری شود.

دبیر ائتلاف اتاق بازرگانی گلستان با بیان اینکه نهادهای مدنی توانمند، متخصص و غیروابسته به دولت باید پیگیر موانع تولید و مشکلات پیش روی صنعتگران و بازرگانان باشند، افزود: براین اساس تیم ائتلاف «اتاق بازرگانی گلستان» متشکل از افراد جوان و پیشکسوت با این هدف در این راه قدم گذاشتند.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی قدیمی ترین تشکل مدنی کشور است، گفت: همواره این تشکل غیردولتی نقشی کلیدی در توسعه اقتصاد کشور داشته است.

او با تاکید بر این نکته که تصمیمات مهم کشور بر اساس تصمیم سازی در این نهاد باید باشد، افزود: اتاق بازرگانی گرگان هم به نوبه خودش تلاش کرده تا صنعت و تولید در این خطه توسعه یابد.

نجد احمدی افزایش ۱۰ درصدی سهم گلستان در GDP یا تولید ناخالص داخلی در استان را حاصل تلاش اتاق بازرگانی گرگان دانست و اضافه کرد: در سال گذشته با تلاش این نهاد خرید تضمینی کلزا و گندم از کشاورزان گلستانی انجام شد که ثمره این اتفاق مبارک افزایش ۱۰ هزار میلیارد تومان به درآمد استان بوده است.

وی ادامه داد: با تلاش و پیگیری اتاق بازرگانی گرگان در دوره های گذشته راه آهن اینچه برون و شهرک صنعتی اترک ایجاد شده و منطقه آزاد تجاری اینچه برون به تصویب رسید.

دبیر ائتلاف اتاق بازرگانی گلستان با بیان اینکه کارنامه اتاق بازرگانی گرگان در زمینه اقتصادی و اجتماعی درخشان بوده، اظهار کرد: در سال های گذشته بیش از ۱۰ میلیارد با هدف کمک به شهروندان گلستانی در زمان سیل و کرونا از سوی این نهاد در قالب خرید بسته های حمایتی، بین نیازمندان توزیع شد.

وی خواستار استفاده از ظرفیت جوانان و افراد موثر و پرانرژی در دهمین دوره اتاق بازرگانی گرگان شد و گفت: خوشبختانه تیم ائتلاف اتاق بازرگانی گلستان به لحاظ تخصص، تجربه و توانایی نه تنها در استان بلکه در کشور زبانزد هستند بر این اساس می توان از ظرفیت آنها برای پیگیری و گشایش مشکلات استان بهره جست.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=17096
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.