• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

پنتر؛ برند ایرانی لوازم تحریر با کیفیت

  • کد خبر : 1681
  • 24 آبان 1400 - 18:26
پنتر؛ برند ایرانی لوازم تحریر با کیفیت

محصولات پنتر که تولید کننده لوازم تحریر ایرانی است موفق به کسب برند برتر در پنجمین کنگره بین المللی گردشگری سلامت کشورهای ایرانی شد.

محصولات پنتر که تولید کننده لوازم تحریر و نوشت افزار ایرانی است موفق به کسب برند برتر در پنجمین کنگره بین المللی گردشگری سلامت کشورهای ایرانی شد.

به گزارش نویاب، دکتر مهرداد عالی پور هریسی، مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال و مدیرعامل شرکت عالی تحریر پارسیان، تولیدکننده محصولات دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور با برند پنتر، بنا بر اعلام دبیر اجرایی پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی، به عنوان برند برتردر حوزه صنایع خلاق در بخش سلامت انتخاب و در این رویداد در تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ آبانماه ۱۴۰۰ از ایشان تقدیر به عمل خواهد آمد.

همچنین این مخترع ایرانی در سال ۲۰۱۸درکشور مالزی موفق به اخذ جایزه برترین نوآوران (Excellent Innovators Awards) در کنگره توسعه کارآفرینی جهان اسلام(MWEDA) و در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ تندیس سیمین سومین جشنواره صنعت سلامت محور کشور گردیده بود.

نوشت افزار آنتی باکتریال پنتر با قابلیت تاثیرگذاری بر روی باکتری­های گرم مثبت و گرم منفی و بسیاری دیگر از اجرام بیماری زا می­تواند تاثیر قابل توجهی در کاهش عوامل بیماری زا، سرایت انواع بیماری­ها و عفونت ها داشته باشد.

بکارگیری این اختراع ارزشمند در تولید نوشت افزارهایی برای استفاده در محیط­های اداری، مصارف دانش آموزی و کودکان و همچنین برای استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان­ها اهمیت بسزایی دارد و می تواند به عنوان کالایی سلامت محور در ارتقا سطح بهداشت فردی و عمومی ایفای نقش نماید.

این محصول علاوه بر عرضه در سطح ملی، مورد استقبال دست اندرکاران صنعت نوشت افزار در سطح بین المللی قرار گرفته است و تلاش بسیاری از شرکت­های خارجی برای تولید این محصولات پس از ثبت این اختراع توسط دکتر مهرداد عالی پور هریسی و تولید انواع خودکار، پاک­کن و برخی اقلام دیگر نوشت افزار آنتی باکتریال با برند پنتر، مؤید اهمیت این نوآوری دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور است.

برای مشاهده فعالیت­ ها و افتخارات تیم پنتر به وب سایت www.panterpro.com مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=1681
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.