• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1
مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

هدف رویداد ایده شو صنعت مبلمان تغییر رویه از سنتی به مدرن است

  • کد خبر : 16260
  • 24 بهمن 1401 - 12:58
هدف رویداد ایده شو صنعت مبلمان تغییر رویه از سنتی به مدرن است
مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: فرهنگ سازی و مدرن شدن صنعت مبلمان و تحول از رویه سنتی به نوین از کارکردهای رویداد ایده شو است.

به گزارش خبرنگار نویاب، محمد شریف شریف زاده ظهر دوشنبه در نشست خبری دبیرخانه رویداد «ایده شو صنعت مبلمان» با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: در گلستان، صنایع وابسته به چوب و کاغذ داریم و باید برای تکمیل زنجیره ارزش اقداماتی انجام شود.

مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: هدف از برگزاری رویداد ایده شو در راستای دانش و بخشی هم در حوزه بازار و برندینگ است و می تواند به فعالان این حرفه در استان کمک کند.

وی بیان کرد: در این رویداد کارگاه های آموزشی در خور جایگاه خوشه مبل عطاآباد با همکاری دانشگاه (گروه چوب و کاغذ) برگزار خواهد شد تا بتوانیم عطاآباد را به عنوان برند کشوری و بین المللی مطرح کنیم.

شریف زاده با بیان این که برگزاری این رویداد چند کارکرد دارد، اضافه کرد: فرهنگ سازی و مدرن شدن این صنعت و تحول از رویه سنتی به نوین از کارکردهای آن است.

مدیر مرکز کارآفرینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: کارکرد دیگر این رویداد، مباحث، هم افزایی و گفتمان است.

شایان ذکر است نخستین رویداد ایده شو صنعت مبلمان توسط شرکت شهرک های صنعتی گلستان و با مشارکت دفتر توسعه خوشه مبل عطاآباد و دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می شود. علاقمندان می توانند از طریق سایت www.noyabpr.ir اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=16260
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.