• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
رئیس هیئت نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان:

تاکنون ۳۲ داوطلب در دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان ثبت نام کردند

  • کد خبر : 15843
  • 09 بهمن 1401 - 13:34
تاکنون ۳۲ داوطلب در دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان ثبت نام کردند
رئیس هیئت نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان گفت: در ششمین روز از ثبت نام هیئت نمایندگان انتخابات دهمین دوره اتاق بازرگانی گرگان تعداد داوطلبان به 32 نفررسید.

حسین رحمانی در گفتگو با خبرنگار نویاب، اظهار کرد: تا پایان ساعت اداری روز گذشته تعداد داوطلبان به ۲۴ نفر رسید که با ثبت نام هشت نفر در امروز (یکشنبه) این تعداد به ۳۲ نفر افزایش یافت.

رئیس هیئت نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان با بیان این نکته که با همین تعداد انتخابات برگزار خواهد شد، افزود: درصورتی که کمتر از ۳۰ نفر برای این دوره داوطلب می شدند انتخابات به تعویق می افتد که خوشبختانه با استقبال خوب فعالان اقتصادی پیش بینی ثبت نام دست کم چهل داوطلب را کرده ایم.

به گفته وی، ثبت نام داوطلبان عضویت در هیئت نمایندگان انتخابات دهمین دوره اتاق بازرگانی گرگان از چهارم بهمن ماه آغاز شده و یازدهم همین ماه ادامه دارد.

رحمانی ادامه داد: علاقمندان به عضویت در هیئت نمایندگان می توانند در ساعت اداری با مراجعه به اتاق بازرگانی گرگان واقع در خیابان لشگر، مستندات خود را به هیات نظارت بر انتخابات ارائه کنند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: آن دسته از افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارند هم می توانند با مراجعه به سایت HTTP://ELECTION.ICCIMA.IR با گذراندن مراحل و فراینده های مندرج در سامانه، مستندات خود را بارگذاری کرده و سپس کد رهگیری دریافت کنند.

گفتنی است دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گرگان ساعت هشت صبح دهم اسفند سال جاری آغاز شده و تا ساعت ۱۸ عصر در اتاق بازرگانی گرگان ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=15843
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.