• امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت سروین مهرگلستان:

هدف دولت از واگذاری امور شهرک های صنعتی کاهش مسئولیت است

  • کد خبر : 13513
  • 19 آذر 1401 - 16:00
هدف دولت از واگذاری امور شهرک های صنعتی کاهش مسئولیت است
مدیرعامل شرکت سروین مهرگلستان گفت: شرایط ما به گونه ای است که دولت به سمت واگذاری امور شهرک های صنعتی به شرکت های خدماتی رفته است ولی هدف آن کاهش مسئولیت است.

حامد مهرزادی در گفتگو با خبرنگار نویاب، اظهار کرد: دولت به صراحت در آئین نامه شهرک ها نوشته هزینه برخی امور برعهده شرکت های صنعتی است. طبق این قانون شرکت شهرک های صنعتی اگر بخواهد آسفالت را روکش کند یا پمپ آب عوض کند تخلف کرده است.

مدیرعامل شرکت سروین مهرگلستان ادامه داد: فلسفه واگذاری امور به شرکت های خدماتی هم نادرست است زیرا منابعی که در قانون پیش بینی شده برای خدمات کافی نیست ضمن اینکه اقدام مشترک بین فعالان اقتصادی و شرکت شهرک های صنعتی استان هم اصلا وجود ندارد.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال اقدامی مانند آسفالت برای شهرک درحالی انجام می شود که شاید با توجه به محدودیت بودجه باید نیاز سنجی انجام می گرفت و برای محل دیگری این هزینه اعمال می شد.

به گفته او، فرهنگ تعامل با بخش خصوصی در ادارات و دولت وجود ندارد به این ترتیب باید بپذیریم که در بسیاری مواقع نیاز به همفکری با بخش خصوصی داریم.

مدیرعامل شرکت سروین مهرگلستان افزود: واگذاری به شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی مطابق با قانون، فقط به واگذاری امور محدود شده و ضمن اینکه منابع درآمدی هم برای آن لحاظ نشده به همین خاطر اکنون هیچ راهی جز اصلاح قانون وجود ندارد.

وی مشکل دیگر واحدهای تولیدی را امنیت شهرک های صنعتی دانست و اضافه کرد: طبق قانون نمی شود زمین های مشاع را محسور کرد و از آنجاییکه برخی اراضی اطراف شهرک مشاع است این موضوع به امنیت شهرک صدمه زده است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=13513
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.