• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
یک فعال اقتصادی:

تحریم‌ها فرصتی برای ارتقای کیفیت تولید داخل بود

  • کد خبر : 11239
  • 27 مهر 1401 - 14:24
تحریم‌ها فرصتی برای ارتقای کیفیت تولید داخل بود
مدیر فروش شرکت نیروفراب گفت: تحریم‌های اقتصادی یک فرصت برای ارتقای کیفیت تولید ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی کشور است.

به گزارش نویاب، سعید توکلی اظهار کرد: دستگاه‌هایی که در شرکت تولید می‌شود با مهندسی معکوس و برگرفته از نمونه‌های اروپایی است.

مدیر فروش شرکت نیروفراب با بیان اینکه تولید دستگاه‌ها در داخل کشور مانع از خروج ارز شده، ادامه داد: خوشبختانه ما در حال حاضر به مرحله صادرات رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم ارز بیشتری وارد کشور شود باید به‌سوی صادرات ماشین‌آلات کشاورزی حرکت کنیم، افزود: هم اکنون ۳۰ پروژه از کشور ارمنستان و دو پروژه از کشور ترکمنستان در دست داریم و همچنین ورود به بازارهای گرجستان و ترکیه را هم در دستور کار قرار داده‌ایم.

این فعال اقتصادی با تأکید بر اینکه بخش کوچکی از قطعات موردنیاز تولید شرکت از کشورهای اروپایی و آمریکایی تهیه می‌شود، خاطرنشان کرد: اما بخش عمده‌ای از این قطعات در داخل کشور تولید می‌شود.

وی تحریم‌های اقتصادی را یک فرصت برای ارتقای کیفیت تولید ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی کشور عنوان کرد و گفت: نمونه‌های خارجی موجود در بازار داخلی، مانع از معرفی کیفیت محصولات داخلی به مشتریان می‌شد که در این راستا تحریم نقش مهمی را برای تقویت بازار داخلی داشت.

توکلی از فعالیت تیم ۸۰ نفری تولید، فروش، نصب و پشتیبانی در شرکت خبر داد و اضافه کرد: این اشتغال حاصل اعتماد به تولید داخل است.

وی خواستار افزایش کیفیت نمایشگاه گلستان شد و گفت: در صورت ارتقا کیفیت نمایشگاه شرکت‌های معتبر داخلی برای حضور در این رویداد رغبت بیشتری خواهند داشت.

او در خاتمه خاطرنشان کرد: شرکت نیرو فراب بالغ بر ۵۰ پروژه را برای اجرا در شهرستان گرگان در دستور کار دارد که مبین بازار ایده‌آل این منطقه در حوزه ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی است.

گفتنی است، شرکت نیروفراب، تجهیزات گلخانه‌ای از قبیل ماشین‌های تغذیه و آبیاری هوشمند، سیستم مه‌پاش، سیستم کنترل اقلیم هوشمند و دستگاه تصفیه پس‌آب را نیز تولید می‌کند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=11239
  • منبع : بازار
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.