• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
6
رئیس اتاق بازرگانی ایران و قطر:

بخش خصوصی ایران آماده همکاری در توسعه روابط تجاری با قطر است

  • کد خبر : 5740
  • 23 اردیبهشت 1401 - 13:18
بخش خصوصی ایران آماده همکاری در توسعه روابط تجاری با قطر است
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر گفت: بخش خصوصی ایران آماده همکاری در توسعه روابط تجاری با قطر است.

عدنان موسی پور در گفتگو با نویاب ضمن ابراز آمادگی برای همکاری در توسعه روابط تجاری با قطر اظهار کرد: پس از سفر رئیس جمهور به قطر، امیر قطر در خردادماه سفری به ایران خواهد داشت که همزمان با آن کمیسیون مشترک ایران و قطر هم یک هیات باشکوهی از بخش خصوصی را به قطر اعزام می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر با بیان این نکته که بخش خصوصی با تجار قطری و اتاق بازرگانی دیدار خواهند کرد، افزود: هدف اصلی این هیات گسترش تجارت و صادرات از ایران به قطر است.

وی ضمن یادآوری این مطالب که اعضای این هیات تجاری از شرکت‌های خیلی با کیفیت ایرانی هستند، اضافه کرد: این هیات به راهبری اتاق مشترک ایران و قطر اعزام خواهد شد.

موسی پور سفر امیر قطر به ایران را اتفاقی بسیار مهم در تجارت دو کشور اعلام کرد و گفت: این سفر از نظر اقتصادی برای بخش خصوصی ما بسیار راهگشا و نویدبخش آینده‌ای درخشان‌تر در دو کشور است.

وی برگزاری مسابقات جام جهانی در کشور قطر را یک فرصت برای ایران دانست و افزود: بخش خصوصی در ایران آماده است تا در بخش میزبانی و گردشگری نقش آفرینی کند.

به گفته رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر، سفر امیر قطر به ایران می‌تواند در پیگیری مصبات سفری که رئیس جمهور به قطر و همینطور سفر مقامات قطری به کیش، موثر باشد.

وی به گسترش پروازهای ایران و قطر اشاره کرد و گفت: از طریق اتاق ایران و قطر پیگیر افزایش پروازهای ایران و قطر به خصوص در ایام جام جهانی هستیم.

موسی پور در خاتمه یادآور شد: این گسترش پروازها اگر از شهرهای مختلف صورت بگیرد شرایط برای تماشاگرانی که مایل به تماشای مسابقات جام جهانی هستند، فراهم تر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5740
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.