• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
یک فعال اقتصادی:

مشکلات زیر ساختی شهرک های صنعتی گلستان مانع سرمایه گذاری است

  • کد خبر : 9891
  • 27 شهریور 1401 - 9:21
مشکلات زیر ساختی شهرک های صنعتی گلستان مانع سرمایه گذاری است
دامغانی، مدیرعامل شرکت مهتاب موتور گفت: یکی از عوامل بازدارنده سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی گلستان، مشکلات زیرساختی است.

حمید دامغانی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: زیرساخت های شهرک های صنعتی، کافی نیست چراکه در صورت فعالیت تمامی واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی، صنایع در زمینه تامین برق و سیستم تصفیه خانه فاضلاب دچار مشکل می شوند.

مدیرعامل شرکت مهتاب موتور افزود: بعضی از مراجعه کنندگان برای استقرار در شهرک های صنعتی و یا خرید واحدهای غیرفعال نگران زیر ساخت های موجود هستند و به مین دلیل در شهرک های صنعتی سرمایه گذاری نمی کنند.

وی با بیان این نکته که شهرک صنعتی بندرگز در زمینه تامین برق مشکل اساسی دارد، افزود: سال ها پیگیر رفع این مشکل هستیم اما تاکنون اقدامی در این راستا انجام نشده است.

دامغانی ضمن یادآوری اینکه به میزان تقاضای تامین برق، ظرفیت لازم در شهرک های صنعتی وجود ندارد، گفت: روشنایی معابر در شهرک صنعتی بندرگز به صورت اساسی دچار مشکل است.

وی ادامه داد: جمع آوری زباله ها به صورت مناسبی انجام نمی شود و هیات امناء شهرک صنعتی بندرگز، همکاری لازم را با شهرداری بندرگز و دهیاری مربوطه انجام می دهد.

مدیر عامل شرکت مهتاب موتور گفت: بخش عمده ای از ارزش افزوده ای که واحدهای صنعتی پرداخت می کنند به شهر بندرگز و دهیاری بر می گردد اما همین شهرداری و دهیاری برای انجام خدمات به شهرک صنعتی بندرگز تعلل می کند.

دامغانی افزود: هیات امناء شهرک صنعتی بندرگز به خوبی توانسته نظر واحدهای صنعتی داخل شهرک را جلب کند اما مشکل اینجاست که ساختار هیات امناء را بخش دولتی به رسمیت نمی شناسد.

وی تصریح کرد: از یک طرف شرکت شهرک های صنعتی مدعی است که شهرک را به هیات امناء واگذار کرده و از طرف دیگر در زمان تصمیم گیری ها، هیات امناء را دعوت نمی کند و خودشان تصمیم گیری می کنند.

مدیر عامل شرکت مهتاب موتور در خاتمه تصریح کرد: اگر هیات امناء در این جلسات حضور داشته باشد مطالبات شهرک های صنعتی بسیار واقعی تر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=9891
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.