• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

مطالبات گندم کاران گلستانی تا آخر هفته پرداخت می شود

  • کد خبر : 9779
  • 22 شهریور 1401 - 10:53
مطالبات گندم کاران گلستانی تا آخر هفته پرداخت می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: ۷۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران گلستان باقی مانده که تا آخر هفته پرداخت می شود.

محمد برزعلی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: ۹۹ درصد مطالبات گندمکاران گلستان پرداخت شده و تنها یک درصد آن باقی مانده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان بیان کرد: امسال دولت با توجه به شرایط جهانی جنگ اوکراین و روسیه و همچنین حذف ارز ترجیحی، گنم را به قیمت کیلویی ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در قالب خرید تضمینی از کشاورز خریداری کرد.

وی با بیان این نکته که بیش از ۷۰۰ هزار و ۵۷ تن گندم خرید شده، ادامه داد: بخش اعظمی از مطالبات گندمکاران گلستان پرداخت شده و تنها ۱۰ هزار تن از آن باقی مانده که تا آخر هفته پرداخت می شود.

برزعلی ضمن اشاره به پرداخت مطالبات کلزاکاران، گفت: امسال در استان گلستان ۷۰ هزار تن کلزا برداشت و کیلویی ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان توسط بخش خصوصی خریداری شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: با توجه به افزایش چندین برابری قیمت ها بخش خصوصی در تامین نقدینگی کمی با مشکل مواجه شد اما خوشبختانه تاکنون بیش از ۹۷ درصد پرداخت شده و تنها سه درصد این مطالبات باقی مانده است.

وی در خاتمه با بیان اینکه پیگیری لازم برای پرداخت مطالبات کلزاکاران انجام شده، خاطرنشان کرد: امیدواریم در مدت دو هفته آینده ۴۰ میلیارد تومان باقیمانده مطالبات کلزاکاران نیز پرداخت شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=9779
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.