• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

اغلب اراضی ناحیه صنعتی امام خمینی کردکوی مشکل حقوقی دارد

  • کد خبر : 9725
  • 21 شهریور 1401 - 12:07
اغلب اراضی ناحیه صنعتی امام خمینی کردکوی مشکل حقوقی دارد
مدیرعامل شرکت بهساز فوم با بیان این مطلب که اغلب اراضی ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) مشکل حقوقی دارد، گفت: برخی زمین های این منطقه متعلق به جهاد کشاورزی استان و تعدادی شاکی خصوصی دارد.

کریم بالاخلی در گفتگو با خبرنگار نویاب با بیان اینکه مشکلات زیرساخت ناحیه صنعتی امام خمینی (ره) فرسایشی شده، اظهار کرد: به رغم آگاهی مدیران گلستانی از مشکلات شهرک های صنعتی، تاکنون اقدامی نشده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی بهساز فوم، افزود: روند طولانی مشکلات زیرساخت ناحیه صنعتی امام خمینی (ره) بسیار خسته کننده شده، چراکه پس از گذشته بیش از یک دهه فعالیت مجموعه در این منطقه هنوز مشکلات جدی آن رفع نشده است.

وی با بیان این مطلب که اغلب اراضی ناحیه صنعتی امام خمینی(ره) مشکل حقوقی دارد، گفت: برخی زمین های این منطقه متعلق به جهاد کشاورزی استان و یک تعداد هم گویی شاکی خصوصی دارد.

این فعال اقتصادی ادامه داد: با وجود پرداخت هزینه زمین تاکنون به دلیل همین مشکلات حقوقی و وجود معارض، سند زمین برایمان صادر نشده است.

او اضافه کرد: همین مشکل نبود سند، دریافت تسهیلات برای خرید مواد اولیه را برایمان مشکل کرده است و این درحالی است که هرروز تاخیر در پرداخت وام بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان خسارت برای مجموعه به دنبال خواهد داشت.

این فعال اقتصادی با بیان این مطلب که دو واحد تولیدی فعال در ناحیه صنعتی امام خمینی (ره) دارد، افزود: نخستین واحد تولیدی ما در سال ۸۸ با خرید زمین از شرکت شهرک‌ها شروع به کار کرد، اما پس از خرید زمین دومین واحد تولیدی متاسفانه حق مالکیت زمین را نمی دهند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه حق مالکیت زمین را از شرکت شهرک‌های صنعتی استان خریداری کردیم هنوز سندی به ما تحویل نشده و متاسفانه کسی پاسخ گو نیست.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=9725
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.