• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
نایب رئیس شورای شهر گرگان:

به دنبال مچ گیری در مدیریت شهری گرگان نیستیم

  • کد خبر : 9679
  • 20 شهریور 1401 - 7:42
به دنبال مچ گیری در مدیریت شهری گرگان نیستیم
نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به ضرورت ارتقا نظارت بر عملکرد مدیران شهرداری، گفت: به دنبال مچ گیری در مدیریت شهری گرگان نیستیم.

به گزارش خبرنگار نویاب، سید میثم حسینی شامگاه شنبه در هشتاد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: همه ۹ عضو پارلمان شهری و مدیران مجموعه شهرداری گرگان در تلاش هستند تا با تقویت نظارت‌ها شاهد ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان گرگان باشیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: با همپوشانی و همکاری بین شهرداری و شورای شهر می‌خواهیم رضایتمندی شهروندان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری گرگان را افزایش دهیم.

حسینی با اشاره به ضرورت ارتقا نظارت بر عملکرد مدیران شهرداری، گفت: بدنبال مچ گیری در مدیریت شهری گرگان نیستیم.

سرپرست شهرداری گرگان هم در این جلسه گفت: مدیران شهرداری علاوه بر اینکه باید به اعضای شورای شهر گرگان پاسخگو باشند و وظیفه دارند به تک تک شهروندان گرگانی پاسخگو باشند و عدم پاسخگویی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

سیدمحمدرضا سید النگی افزود: مدیران جدید مجموعه شهرداری گرگان وظیفه دارند تا ۱۰ روزآینده اولویت‌های بخش مدیریت خود را به صورت مکتوب ارائه کنند تا با همکاری شورا بتوانیم مسیر توسعه شهر گرگان را ترسیم کنیم.

حمیدرضا آقاملایی دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان در این جلسه هم گفت: حضور نیافتن برخی مدیران شهرداری در جلسات بررسی تخصصی معضلات و چالش‌های شهر در حال افزایش است.

وی گفت: مدیران زیرمجموعه شهرداری وظیفه دارند برای پاسخگویی به ابهامات و سوالات اعضای شورای شهر در جلسات کمیسیون و دیگر جلسات پارلمان شهری گرگان حضور یابند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=9679
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.