• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان:

نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی پلی بین تولیدکننده و مصرف کننده است

  • کد خبر : 9665
  • 19 شهریور 1401 - 10:49
نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی پلی بین تولیدکننده و مصرف کننده است
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان ضمن اشاره به برگزاری هجدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی در مهرماه امسال، گفت: این رویداد پلی بین تولیدکننده و مصرف کننده است.

مهرداد یزدی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف مدیریت مصرف نهاده ها، حفظ آب و خاک، ارتقا سطح مبادلات کشور در جهت توسعه صادرات غیر نفتی و آشنایی شرکت کنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی برگزار می شود.

وی تشویق و ترغیب تولیدکنندگان به رقابت سالم و هدفمند و آشنایی آنها با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی را از دیگر اهداف هجدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات کشاورزی، ادوات، تجهیزات، آبیاری و صنایع وابسته برشمرد.

او ضمن یادآوری این نکته که چنین رویدادهایی نقش موثری در حوزه صنعت و کشاورزی ایفا می کنند، افزود: این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۵ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان از استان به عنوان ظرفیتی به القوه در حوزه کشاورزی یاد کرد و گفت: در این خطه ۵۳ تولیدکننده در حوزه صنعت کشاورزی حائز جایگاه ویژه در کشور هستند.

وی ادامه داد: امید است این رویداد گامی موثر و مفید در جهت معرفی توانمندی های توسعه استان و ارتقا بیش از پیش بخش کشاورزی استان باشد.

یزدی اضافه کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی فرصتی برای برقراری ارتباط و شناسایی شرکت های توانمند داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردها و فن آوری های تخصصی، معرفی پیشرفت و توسعه فعالیت های اقتصادی را به فراهم آورد.

وی ایجاد فرصت های سرمایه گذاری و شناخت توانایی های علمی و پژوهشی را از دیگر بازخوردهای مثبت این رویداد برشمرد و گفت: تقویت ارتباط بین انجمن، اتحادیه، دانشگاه و سایر مراکز علمی و ایجاد فرصت های شغلی از دیگر مزایای برپایی نمایشگاه است.

او در خاتمه یادآور شد: امیدواریم با تلاش تمامی متخصصان و دست‌اندرکاران حوزه صنعت کشاورزی بتوانیم به نقطه تلاقی توسعه تجارت و رونق تولید در راستای انتقال دانش، بازارسازی، کاهش واسطه و معرفی شرکت‌های توانمند داخلی دست‌یابیم.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=9665
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.