• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان:

گلستان میزبان رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خواهد بود

  • کد خبر : 9621
  • 16 شهریور 1401 - 12:44
گلستان میزبان رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خواهد بود
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان از سفر معاون وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور به استان گلستان خبرداد.

حمزه کرایلو در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: با توجه به ظرفیت های آموزش های مهارتی استان در سالجاری خدمات بسیارارزشمندی در ۱۹ گروه هدف به مردم و خصوصا نسل جوان ارائه شده به همین خاطر سفر ریاست سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور به استان می تواند منجر به جهش و سرعت گرفتن آموزش های مهارتی و تخصیص اعتبار برای تکمیل و احداث پروژه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان شود.

وی در خصوص برنامه های پیش بینی شده این سفر افزود: غباروبی گلزار شهداء، بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری و بوم گردی گرگان، حضور در مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، افتتاح اولین آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد نوع الف در حوزه کشاورزی، شرکت در جلسه شورای مهارت استان از مهمترین برنامه های این سفر است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در خصوص دیگر برنامه های سفر دکتر غلامحسین حسینی نیا تصریح کرد: دیدار با کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، نشست با فعالان بخش خصوصی، افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی کارخانه ماهوت شهرستان علی آباد کتول، حضور در خبرگزاری ایرنا و اجرای رویداد استارتاپی با موضوع اطلس مهارتی استان از دیگر برنامه های رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای به استان گلستان است.
شایان ذکر است دکتر غلامحسین حسینی نیا معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور روزهای جمعه و شنبه ۱۸ و ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ به استان گلستان سفر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=9621
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.