• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

۱۳ هزار میلیارد ریال از اعتبار ملی گلستان جذب نشده است

  • کد خبر : 9146
  • 07 شهریور 1401 - 7:35
۱۳ هزار میلیارد ریال از اعتبار ملی گلستان جذب نشده است
گرگان- نماینده غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره کم‌کاری برخی از مدیران گلستان در جذب منابع، گفت: ضعف مدیران در وصول منابع ثمردهی اقدامات دولت را ابتر کرده است.

عبدالجلال ایری در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: با وجود آنکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با مذاکرات و تلاش‌های شبانه‌روزی در پی افزایش اعتبارات بخش‌های مختلف استان هستند اما بودجه‌های پیش‌بینی شده توسط مدیران پیگیری و وصول نمی‌شود.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در دولت سیزدهم منابع مالی بسیار زیادی برای گلستان در نظر گرفته شده که بسیار بی‌سابقه است.

ایری گفت: در پایان چهار ماه نخست سال، مجموع اعتبارات جذب نشده گلستان در بخش‌های مختلف رقمی معادل ۱۳ هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال است که این مبلغ اعتبار می‌توانست تحول بزرگ در حوزه زیرساختی در استان ایجاد کند.

وی ادامه داد: جذب اعتبارات ملی از جمله مهم ترین وظایف مدیران کل استانی تلقی می‌شود که این روند در برخی از دستگاه‌ها بسیار ضعیف است؛ به‌عنوان مثال شرکت آب منطقه‌ای استان سه هزار و ۹۱۰ میلیارد و بنیاد مسکن دو هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار جذب نشده دارد.

ایری ضمن انتقاد از زیرساخت‌های حوزه مسکن و تامین آب در گلستان گفت: در برخی مواقع جذب نکردن اعتبارات سخت‌تر از وصول آن ها است.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه اخیر مجلس در خصوص تمدید مهلت جذب اعتبارات ملی تا پایان شهریور اظهار امیدواری کرد که دستگاه های گلستان بتوانند در این بازه زمانی اعتبارات خود را جذب کنند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=9146
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.