• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1
نماینده مردم علی آباد کتول خبر داد:

مجمع نمایندگان مشکلات شهرک های صنعتی گلستان را ارزیابی می کند

  • کد خبر : 8910
  • 31 مرداد 1401 - 14:02
مجمع نمایندگان مشکلات شهرک های صنعتی گلستان را ارزیابی می کند
گرگان-نوروزی، نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، گفت: به زودی در جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان، استاندار گلستان و وزیر صمت، مشکلات شهرک های صنعتی گلستان ارزیابی می شود.

رحمت الله نوروزی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: در همه جای دنیا دولت برای سرمایه گذار بستر را فراهم کرده و تسهیلات در اختیار آنها قرار می دهد تا بخش خصوصی، بتواند بدون دغدغه سرمایه گذاری داشته باشند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه توسعه صنعت و مشکلات شهرک های صنعتی در گلستان مغفول مانده، افزود: با توجه به صنعت کشاورزی در گلستان این استان از حمایت دولت و اختصاص دلار هفت هزار تومانی به صنایع، محروم ماند تاجاییکه در حال حاضر نواحی صنعتی استان کمتر از نصف فولاد مبارکه اصفهان نیست.

وی با بیان اینکه بیشتر صنایع گلستان خرد و کوچک است و نیازمند حمایت جدی است، افزود: در چنین شرایطی عدم امکانات و زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی استان یک مشکل جدی برای سرمایه گذاری به شمار می رود.

او ادامه داد: مسئولان باید به ساختار شهرک های صنعتی کمک کند و زیرساخت های لازم از قبیل آب، برق، تلفن، اینترنت و دیگر موارد را فراهم کند تا تولید کننده بتواند بدون دغدغه در نواحی صنعتی استان سرمایه گذاری داشته باشد.

وی اضافه کرد: با وجود مشکلات موجود در حوزه صنعت و سرمایه گذاری استان و علی رغم اینکه گلستان از طریق مرز اینچه برون قابلیت صادرات دارد اما متاسفانه در این حوزه رشد چندانی نداشتیم.

نوروزی افزود: به زودی در جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان، استاندار گلستان و وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات نواحی صنعتی استان را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در خاتمه متذکر شد: دولت باید حمایت جدی تر از بخش صنعت داشته باشد و اعتبارات لازم برای حفظ، نگهداری و توسعه شهرک های صنعتی اختصاص دهد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=8910
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.