• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
یک کشاورز گلستانی:

جهاد کشاورزی گلستان برای پیگیری مطالبات کلزاکاران کوتاهی کرد

  • کد خبر : 8859
  • 29 مرداد 1401 - 9:42
جهاد کشاورزی گلستان برای پیگیری مطالبات کلزاکاران کوتاهی کرد
کلاله- صوفی، کشاورز نمونه کلاله گفت: جهاد کشاورزی حامی خوبی برای کشاورزان نیست و برای پیگیری مطالبات کلزاکاران کوتاهی کرده است.

حسن صوفی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: نزدیک به ۵۰ تن کلزا برداشت کرده و با قیمت ۲۳ هزار تومان به بخش خصوصی فروختیم اما تاکنون موفق به دریافت تمامی مطالبات خود نشدیم.

این کشاورز نمونه کلاله، خاطرنشان کرد: نزدیک به یک میلیارد تومان طلب کلزا را در چند قسط دریافت کردیم و در حال حاضر نیز ۳۰۰ میلیون تومان دیگر مطالبات ما در این بخش باقی مانده است.

صوفی افزود: متاسفانه مسئولان جهاد هیچ گونه همکاری برای اینکه کشاورزان زودتر به حق خود برسند ندارند، تنها انتظار ما از جهاد کشاورزی این است که از ما حمایت کنند.

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات متعدد با حضور کشاورزان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کلاله، گفت:مدیر جهادکشاورزی کلاله معتقد است برای دریافت مطالبات باید از بخش خصوصی شکایت کنیم که این فرایندی زمانبر خواهد بود.

این کشاورز کلاله ای افزود: عدم پرداخت به موقع مطالبات کلزا باعث شده امسال در کشت محصول دوم با مشکل مواجه شده و لطمه زیادی به کار ما وارد شود.

صوفی گفت: یک میلیارد پولی را که باید نقدی و دو ماه پیش وصول می کردم به صورت اقساط و در چند مرحله دریافت کردم، در حالی که کارخانه دار هیچ کلزایی در انبار ندارد و حتی کنجاله آن را نیز برای خوراک دام به فروش رسانده اما هنوز پول کشاورز را پرداخت نکرده است.

وی درخاتمه تاکید کرد: انتظار من به عنوان یک زارع از جهاد کشاورزی این است که لااقل در قامت یک حامی برای ما باشد تا یک کارخانه دار به همین راحتی نتواند حق ما را ضایع کند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=8859
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.