• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
استاندار گلستان:

تعارفی با مدیران پشت میزی گلستان نداریم

  • کد خبر : 8855
  • 29 مرداد 1401 - 9:27
تعارفی با مدیران پشت میزی گلستان نداریم
گرگان- زنگانه، استاندار گلستان گفت: مدیران باید قدرت ریسک و اخذ تصمیم های بزرگ برای ساختن گلستان داشته و با مدیران پشت میزی تعارفی نداریم.

علی محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید درون کار قرار بگیرند و باید روال کار قبلی خود را تغییر دهند.

استاندار گلستان افزود: مدیر شرکت شهرک های صنعتی گلستان باید تلاش بیشتری در خصوص رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی آق قلا که قدیمی ترین و پویاترین شهرک گلستان است، انجام دهد.

زنگانه با بیان اینکه به دلیل نبودن تلاش در بین مدیران قدرت ریسک آن ها پایین آمده است، تصریح کرد: به همه مدیران اخطار داده ایم که باید تحرک بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: بسیاری از شهرک های صنعتی استان گلستان در جوار زمین های کشاورزی قرار گرفته است که بسیار مرغوب هستند و این جانمایی از ابتدا اشتباه بوده است.

زنگانه تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال را فعال کنیم و بسیاری از این واحدها سالیان سال است که فعالیتی ندارند و ظرفیت را برای واحدهای دیگر هم اشغال کرده اند.

استاندار گلستان با اشاره به مشکلات زیر ساخت های شهرک های صنعتی استان گلستان و مصاحبه خبرنگار نویاب با تولید کنندگان، افزود: شما خبرنگاران باید این مطالبه گری را ادامه دهید و مسائل و مشکلات را به گوش ما برسانید.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=8855
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.