• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1
در گفتگو با نویاب مطرح شد؛

آمادگی لازم را برای همکاری با شرکت ایستا داریم

  • کد خبر : 8486
  • 18 مرداد 1401 - 8:15
آمادگی لازم را برای همکاری با شرکت ایستا داریم
گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت شرکت سازه های فولادی ایستا در گلستان، گفت: آمادگی استفاده از توان و ظرفیت این شرکت را در صنعت ساختمان و پروژه های سرمایه گذاری داریم.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: بازدیدی از شرکت تولید سازه های فولادی ایستا در شهرک صنعتی آق قلا داشته و با توجه به ظرفیت ها و توانایی های این شرکت، آمادگی لازم را برای کمک به رفع دغدغه های آن ها داریم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت ایستا می تواند درخواست خود را مطرح کرده تا آن را به وزرای اقتصاد و راه و شهرسازی منتقل کنیم و اگر در این بین، نیاز به مذاکراتی بود، آن را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به فعالیت خوب شرکت ایستا در مسکن مهر و صنعت ساختمان، افزود: با توجه به سیاستگذاری دولت در حوزه ساختمان باید از ظرفیت این شرکت با وجود امکانات و نیروهای مکفی به درستی استفاده کرد.

سنگدوینی اضافه کرد: در حال حاضر تلاش می کنیم تا توانمندی ها و ظرفیت های این شرکت را با وزارت راه شهرسازی در داخل استان مطرح کرده و بستر استفاده از ظرفیت های این شرکت در بخش دولتی را فراهم کنیم، مضافاً بر این که سرمایه گذاران بخش های صنعتی هم می توانند از ظرفیت و توانمندی های فنی و مهندسی شرکت ایستا و تولیدات سازه های فولادی آن در پروژه های خود استفاده کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود ۹۰۰ واحد تولیدی در شرکت و نواحی صنعتی گلستان، گفت: از بین ۹۰۰ صنعت ایجاد شده، حدود ۲۰۰ واحد به دلیل نداشتن سرمایه در گردش و عدم نقدینگی غیرفعال بوده در صورتی که با فعالیت آن ها حدود سه هزار شغل برای گلستانی ها به وجود می آمد.

وی افزود: از بین دیگر صنایع فعال در حال حاضر بین ۳۰ تا ۷۰ درصد آن ها فعالیت مستمر دارند که اگر این صنایع با ظرفیت کامل فعال بودند، حدود چهار هزار شغل می توانستند، ایجاد کنند.

سنگدوینی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود صنایع نیمه فعال و غیرفعال را فعال کنیم، اضافه کرد: گلستان صنعت قوی و بزرگ ندارد تا بتواند اشتغال آفرینی زیادی داشته باشد.

وی کمبود زمین برای ایجاد صنایع جدید را یکی دیگر از مشکلات عنوان کرد و افزود: غیر از شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک، کمبود زمین در شهرک های صنعتی گلستان به یک مشکل اساسی تبدیل شده زیرا اگر تولیدکننده و یا سرمایه گذار جدید بخواهد وارد استان شود، نیازمند زمین است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=8486
  • نویسنده : اعظم محبی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.