• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

علت آب گرفتگی شهرک صنعتی آق قلا جانمایی اشتباه نیست

  • کد خبر : 8473
  • 15 مرداد 1401 - 11:12
علت آب گرفتگی شهرک صنعتی آق قلا جانمایی اشتباه نیست
گرگان- شهمرادی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: آب گرفتگی شهرک صنعتی آق قلا به دلیل جانمایی اشتباه نبوده و اشتباه بودن این جانمایی هرگز از سوی کارشناسان تایید نشده است.

رضا شهمرادی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: آب گرفتگی شهرک صنعتی آق قلا به دلیل جانمایی اشتباه نبوده و اشتباه بودن این جانمایی هرگز از سوی کارشناسان تایید نشده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان ادامه داد: همزمان با مطالعه امکان سنجی اجرای شهرک های صنعتی، ارتفاع آن هم به نسبت پیشینه سیل، مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان این نکته که با توجه به قدمت ۳۰ ساله شهرک صنعتی آق قلا، مطالعات امکان سنجی در آن هم به همان اندازه قدمت دارد، افزود: در این راستا، شهر آق قلا هم همانند شهرک صنعتی، به مراتب از سیل آسیب دیده و می بیند.

او یادآور شد: پس از سیل در سال ۱۳۹۶، دایک حفاظتی و استحکام بخشی در اطراف شهرک صنعتی آق قلا در حال اجرا بوده که هم اکنون این عملیات بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از آغاز عملیات آسفالت فاز سه بلوار شهرک صنعتی آق قلا در آینده نزدیک خبرداد و گفت: بعد از جریان سیل در سال ۱۳۹۶، زیرساخت های آسفالت شهرک صنعتی آق قلا دچار آسیب های فراوانی شد.

وی ادامه داد: به دلیل ویژگی های خاک منطقه و ۴۵ روز ماندن آب در شهرک، زمین آن منطقه، در قسمت های مختلف دچار نشست شده است با اینحال پس از سیل، لکه گیری و ترمیم آسفالت انجام شد و در سال ۱۴۰۰ احیای بلوار فاز یک شهرک صنعتی آق قلا به طور کامل اتفاق افتاد.

شهمرادی همچنین تصریح کرد: در سال جاری برنامه آسفالت فاز سه بلوار اصلی شهرک صنعتی آق قلا در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان در خصوص جدول کشی شهرک صنعتی آق قلا گفت: به دلیل ساخت و ساز کم در این منطقه، جدول کشی فاز سوم شهرک هنوز انجام نشده است.

وی در خاتمه با بیان اینکه جدول کشی معابر این منطقه در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در سال گذشته خیابان سرو و خیابان تولید لاین چپ شهرک صنعتی آق قلا به طور کامل جدول کشی شد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=8473
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.