• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
رییس انجمن بازی سازان گلستان:

سومین استارت‌ آپ «صنایع خلاق» در گلستان برگزار می شود

  • کد خبر : 5601
  • 19 اردیبهشت 1401 - 17:14
سومین استارت‌ آپ «صنایع خلاق» در گلستان برگزار می شود
یعقوبی، رییس انجمن بازی سازان گلستان گفت: سومین استارت‌آپ ویکند صنایع خلاق اردیبهشت سال جاری در دانشگاه مائده گرگان برگزار می‌شود.

پیمان یعقوبی در گفتگو با خبرنگار نویاب با بیان اینکه صنایع خلاق صنایعی هستند که اغلب با تکنولوژی روز ترکیب می‌شوند، افزود: صنایع خلاق شامل سینما، انیمیشن، صنایع دستی، بازی‌های رایانه‌ای، گردشگری و بوم گردی، اپلیکیشن و طراحی نرم افزار می‌شود.

رییس انجمن بازی سازان گلستان شبکه سازی، یادگیری کارآفرینی، هزینه یادگیری پائین، آشنایی با رهبران کارآفرینی و راه اندازی واقعی یک کسب و کار از مزایای رویدادهایی نظیر استارت‌آپ ویکند برشمرد.

وی ضمن یادآوری این نکته که صنایع خلاق محور این رویداد است و شامل صنایع هنری هم می‌شود، افزود: کالای تولیدی در این رویداد مواد اولیه وابسته نیست و بیشتر به خلاقیت وابسته است.

یعقوبی از مشارکت ۸۰ نفر از دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: قرار است در دانشگاه مائده گرگان مرکز رشد تاسیس شود به این ترتیب برنده‌های این رویداد هسته اولیه مرکز رشد دانشگاه مائده را تشکیل می‌دهند.

به گفته او، در طول این سه روز ۱۰ کارگاه آموزشی با موضوعات بوم کسب و کار، بررسی MVP، اعتبارسنجی، تست ارائه به سرمایه گذار، دیجیتال مارکتینگ، گیم دیزاین، اصول وفاداری مشتری، آشنایی با اصول انیمیشن، تصویرسازی از ایده تا اجرا، مفاهیم کلیدی صنایع خلاق برگزار می‌شود.

رییس انجمن بازی سازان گلستان با بیان این مطلب که شرکت کنندگان در قالب ۱۰ تیم پس از تولید محصول اولیه آن را در صفحه مجازی خود با نام بوم کسب و کار منتشر می‌کنند، افزود: سرمایه گذاری از همین طریق برای برخی صنایع خلاق پیدا می‌شود.

وی برندگان نهایی این رویداد را در قالب سه تیم اعلام کرد و گفت: یک سری جوایز نقدی و تسهیلات کم بهره هم برای برندگان این رویداد در نظر گرفته شده است.

یعقوبی در خاتمه یادآور شد: سومین استارت‌آپ ویکند صنایع خلاق از ۲۶ اردیبهشت آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5601
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.