• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس برگزار می شود

  • کد خبر : 5550
  • 18 اردیبهشت 1401 - 16:14
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس برگزار می شود
بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور با بیش از 40 هزار مخاطب از سراسر جهان در شهر پردیس تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری نویاب، رویدادهای حوزه فناوری و کارآفرینی ابزار مهمی برای همکاری و مشارکت بین صاحبان ایده، صاحبان سرمایه، فناوران و نوآوران هستند به همین خاطر در این نمایشگاه آخرین ترندهای نوآوری و فناوری که شامل سه دسته کلی هوشمندسازی، دیجیتال و توسعه پایدار است، مورد بررسی و نمایش قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان در این رویدادها علاوه‌بر افزایش مهارت‌های تخصصی، از فرصت‌هایی مانند شبکه‌سازی، دسترسی به منابع سرمایه، مربیان، متخصصان و مزایای زیاد دیگری بهره‌مند می‌شوند.

این گزارش می افزاید: توانمندسازى کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌هایشان، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى این رویداد است.

بر این اساس، اینوتکس ۲۰۲۲ با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی همزمان به دو صورت مجازی و حضوری، ۲۰ الی ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ناحیه فناوری پردیس برگزار می شود که پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه بوده و دبیرخانه نمایشگاه با همکاری شرکت های مختلف از بخش خصوصی است.

گفتنی است، رویدادهای کارآفرینی مختلفی که در سراسر جهان برگزار می‌شوند را می‌توان بر اساس ماهیت رویداد، در چهار مفهوم شبکه‌سازی، آموزش، سرمایه‌گذاری و همکاری و مشارکت طبقه‌بندی کرد. به همین خاطر اینوتکس هرسال ضمن شناسایی مهمترین این رویدادها و نیز همکاری با برگزارکنندگان آنها، میزبانی این رویدادهای مهم را عهدهدار خواهد بود. ضمن اینکه برخی از این رویدادها پیش از برگزاری نمایشگاه اجرا شده و نتایج آن در نمایشگاه منعکس خواهد شد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5550
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.