• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
در گفتگو با نویاب مطرح شد؛

ارائه تسهیلات به عرضه‌کنندگان خدمات روی سکوی نرم افزاری‌ در گلستان

  • کد خبر : 5545
  • 18 اردیبهشت 1401 - 15:33
ارائه تسهیلات به عرضه‌کنندگان خدمات روی سکوی نرم افزاری‌ در گلستان
احمدی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان از ارائه تسهیلات به عرضه‌کنندگان خدمات روی سکوی نرم افزاری‌ در استان خبرداد.

محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: امروز اقتصاد دیجیتال نقش مهمی در توسعه اقتصاد کشور و استان دارد و تلاش متخصصان در این حوزه مبین آینده ای روشن برای این حوزه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هم به عنوان نماینده وزارت سعی در حمایت از این حوزه و رونق بخشی به آن دارد و اقدامات فراوانی را در حوزه آموزش، شبکه سازی و سایر موارد انجام داده است و تلاش دارد با حمایت شرکت های استان موجبات رونق اقتصادی استان را میسر سازد.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در راستای توانمندسازی نیروی انسانی و ایجاد فرصت های اشتغال به عرضه کنندگان روی سکوهای نرم افزاری برگزیده سازمان فناوری اطلاعات یکی از این طرح ها است که در سال جاری بیش از ۴۰ میلیارد ریال تایید شده است.

احمدیدر خصوص شرایط اصلی این تسهیلات بیان کرد: عرضه کننده حداقل یک سفارش منجر به خرید در سکوی نرم افزاری در یک سال گذشته داشته باشند و تأیید عرضه‌کنندگان توسط سکوی نرم افزاری بر اساس توافقنامه منعقده با سازمان فناوری اطلاعات باشد، به هر عرضه کننده ۵۰ میلیون تسهیلات ارائه می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان گفت: بر اساس این گزارش،سکوهای نرم افزاری استان می توانند با مراجعه به زیرپورتال اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از شرایط و نحوه ثبت نام جهت دریافت تسهیلات آگاه شوند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5545
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.