• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
معاون اقتصادی استانداری گلستان خبر داد؛

ممنوعیت خروج گندم و ادوات کشاورزی از گلستان | با متخلفین برخورد می شود

  • کد خبر : 5360
  • 11 اردیبهشت 1401 - 16:08
ممنوعیت خروج گندم و ادوات کشاورزی از گلستان | با متخلفین برخورد می شود
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان از ممنوعیت خروج گندم و ادوات کشاورزی از استان گلستان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده پلیس نسبت به توقیف بار و وسیله نقلیه اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار نویاب، سیدمحمد دهنوی صبح امروز در حاشیه جلسه کارگروه هماهنگی خرید و قیمت‌گذاری تضمینی محصولات زراعی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خروج گندم و خروج ادوات کشاورزی بخصوص کمباین از استان ممنوع است و در صورت مشاهده پلیس نسبت به توقیف محموله و وسیله نقلیه اقدام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: به منظور افزایش نظارت‌ها و کنترل فرآیند تولید، خرید و توزیع گندم در استان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت مکلف است ظرف مدت ۴۸ ساعت دسترسی‌های لازم سامانه جامع انبارها، سامانه‌های خرید و فروش محصولات کشاورزی را برای پلیس امنیت اقتصادی و سایر نهادهای نظارتی ایجاد کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان تصریح کرد: تمامی انبارهای خصوصی و دولتی متعلق به هر سازمان و ارگان باید موجودی، ورودی و خروجی‌های خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند در غیر این صورت برابر مقررات و قانون برخورد خواهد شد.

تجهیز سیلوها به دوربین

دهنوی گفت: تمامی انبارها باید به صورت آنلاین به شبکه نظارت متصل بوده تا امکان دسترسی‌های به لحظه به موجودی انبارها وجود داشته باشد و تمامی سیلوها هم باید به دوربین فعال مجهز شده و سیلوها نیز موجودی خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کنند.

وی اضافه کرد: ساعت کار تمام مراکز دولتی خرید تضمینی گندم از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه خواهد بود و در صورت لزوم با نظر فرماندار تا جمع‌آوری آخرین بار ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز مصوب شد اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کنترل جدی و دقیق نسبت به نرخ حمل و نقل محصولات کشاورزی داشته باشد.

دهنوی بیان کرد: جهاد کشاورزی مکلف شد اطلاع‌رسانی دقیق درباره نحوه خرید تضمینی گندم در تمام مراحل را برای مردم اطلاع‌رسانی کند.

وی در پایان گفت: قیمت خرید تضمینی گندم امسال ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده و تمام تلاش دولت بر این است که در کمتر از یک هفته مبلغ خرید تضمینی محصولات کشاورزی به کشاورزان پرداخت شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5360
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.