• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

هزینه احداث هرمترمربع ساختمان در روستا ۶ میلیون تومان است

  • کد خبر : 5026
  • 31 فروردین 1401 - 9:49
هزینه احداث هرمترمربع ساختمان در روستا ۶ میلیون تومان است
حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: قیمت تمام شده هر مترمربع در روستا شش میلیون تومان و در حوزه شهری بیش از شش میلیون تومان است و با رقم پیشنهادی چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شدنی نیست.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: تعیین چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای هر مترمربع در طرح جهش تولید مسکن به همراه تعدیل عدد قابل قبولی نیست.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: پیش‌بینی ما برای قیمت تمام شده هر مترمربع در روستا بین پنج الی شش میلیون تومان و در حوزه شهری بیش از شش میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه این قیمت ناخالص بوده و تعدیل به آن تعلق می‌گیرد، گفت: با این شرایط هم اجرای این طرح با این مبلغ شدنی نیست.

حسینی بیان کرد: یک واحد ۸۰ متری یک طبقه حدود ۶۰ الی ۷۰ میلیون تومان میلگرد می خواهد و قیمت این نهاده ساعتی بالا می رود، باید پول زمین را نقدی داد و هزینه خرید مصالح هم نقدی است.

وی در مورد اصلاح الگوی ساخت هم گفت: بسیاری از شهرهای استان روستا هستند فرهنگ مردم ویلامحور است و نمی توان آنها را به سمت آپارتمان هدایت کرد اما در شهرهای بزرگ مانند گرگان و گنبد چنین اتفاقی افتاده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از افزایش تراکم در گرگان و گنبدکاووس خبر داد و گفت: برای احداث آپارتمان تا هشت طبقه هم اعلام آمادگی کردیم و باید در کارگروه زیربنایی مصوب شود.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5026
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.