• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی خبر داد؛

کشف ۳۱۰ تن برنج و شکر احتکاری در شهرری

  • کد خبر : 5017
  • 30 فروردین 1401 - 10:07
کشف ۳۱۰ تن برنج و شکر احتکاری در شهرری
سرپرست اداره بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از توقیف بیش از ۳۱۰ تن انواع برنج و شکر احتکاری در یکی از انبارهای شهرری خبرداد.

به گزارش نویاب به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، « مسعود امرالهی » در بازدید سرزده از انبارهای شهر ری به همراه « داریوش  جمشیدی » معاون اجرایی تعزیرات و « غلامرضا نوفرستی » دادستان شهر ری در راستای تشدید نظارت موثر و مستمر در بازار ماه مبارک رمضان و کنترل قیمت اقلام و کالاهای اساسی توضیح داد: حدود ۳۰۰ تن برنج باسماتی پاکستانی، حدود ۹ تن برنج طارم کشت دوم ایرانی درجه یک و  حدود ۱۹۵ تن شکر در این انبار کشف شده است.

سرپرست بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در این بازدید سرزده که به منظور امتناع از عرضه محصول انجام شد، اظهار داشت: با توجه به دستور روز گذشته به تمام شهرستان‌های کشور و مراکز استانی مبنی بر تشدید نظارت بر بازار برنج و کالاهای اساسی جهت بررسی انبارها و عمده‌فروشی‌های کشور، بر اساس یک گزارش مردمی متوجه شدیم در یکی از انبارهای شهر ری کالاهای ایرانی و تنظیم بازاری شرکت بازرگانی دولتی و کالاهای تجار آزاد وجود دارد.

امرالهی با بیان اینکه بررسی‌های بیشتر در ارتباط با حجم کالاهای خرید دولتی در این انبار در حال انجام است، گفت: برخی از کالاهای خرید دولتی ( تنظیم بازاری) بوده که بیش از ۴ ماه در این انبار وجود داشته است.

وی افزود: کالاهای تنظیم بازاری شرکت بازرگانی دولتی ایران ظرف مدت ۱۵ روز باید به بازار عرضه شود و هیچ دلیلی ندارد این کالاها بیش از این مدت زمان در انبارها باقی بماند.

سرپرست بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی به تخلفات صورت گرفته اشاره کرد و افزود: به طور حتم با متخلفین مرتکب سه تخلف احتکار، قاچاق کالا و عدم عرضه به شبکه داخلی، به جد برخورد تعزیراتی صورت خواهد گرفت.

« مسعود امرالهی» سرپرست اداره بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی به همراه « داریوش جمشیدی » معاون اجرایی تعزیرات و « غلامرضا نوفرستی» دادستان شهرری در راستای تشدید نظارت موثر و مستمر در بازار ماه مبارک رمضان و کنترل قیمت اقلام و کالاهای اساسی از انبارهای شهرری به صورت سرزده بازدید کردند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=5017
  • منبع : وزارت جهادکشاورزی
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.