ایجاد ۴ گرمخانه توسط شهرداری های استان گلستان با ظرفیت ۱۱۵ نفر

فاطمه محمدخانی
1 دقیقه - زمان مطالعه
به گزارش نویاب به نقل از ایلنا، سید محسن حسینی اظهار کرد: ظرفیت گرمخانه شهرداری‌ها در حال حاضر در گرگان ۵۰ نفر، گنبدکاووس ۴۰ نفر، کردکوی ۱۵ نفر و آزادشهر ۱۰ نفر است.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان افزود: محل گرمخانه شهرداری گرگان در خیابان جرجان ۱۸ واقع شده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد کارتن خواب و بی‌سرپناه با سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری گرگان تماس بگیرند تا نسبت به انتقال این افراد به گرمخانه اقدام شود.

افزود: محل گرمخانه شهرداری گنبدکاووس در خیابان طالقانی رو به روی پمپ بنزین معصومی، در کردکوی در بلوار دانشگاه، ضلع شمالی واحد موتوری شهرداری ودر آزادشهر در سایت شهید کوهساری واقع شده است.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان از سایر شهرداریهای استان خواست حتی الامکان نسبت به راه اندازی گرمخانه در ایام زمستان اقدام کنند و پذیرای شهروندان بی‌سرپناه باشند.

گفتنی است در این گرمخانه‌ها همچنین برای این افراد موضوعاتی از قبیل مشاوره و مددکاری اجتماعی پیش بینی شده است که تلاش است ظرفیت این گرمخانه‌ها افزایش پیدا کند.

به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *