• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان:

پارک «علم و فنی مهارت» در دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان ایجاد می شود

  • کد خبر : 4960
  • 29 فروردین 1401 - 10:09
پارک «علم و فنی مهارت» در دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان ایجاد می شود
غفاری، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان گفت: پارک «علم و فنی مهارت» در دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان ایجاد می شود که سرآغازی برای گفتمان دانش بنیان خواهد بود.

منصور غفاری در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهار کرد: ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان بومی بوده و ۶۰۰ استاد مدعو و ۳۰ عضو هیئت علمی داریم.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان افزود: ۸۰ درصد کلاس‌ها عملی و تئوری برگزار شده و بیش از ۷۰ درصد دانشجویان بعد از حضوری شدن آموزش در دانشگاه حاضر شدند.

وی بیان کرد: پنج آموزشکده و دانشگاه داریم و ۷۰۰ تخت خوابگاهی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

غفاری با اشاره به شعار سال، اضافه کرد: ایجاد مرکز رشد دانشگاه در دستور کار است و اگر بتوانیم برنامه ها را پیش ببریم و پارک «علم و فنی مهارتی» در دانشگاه راه‌اندازی شود، سرآغازی برای گفتمان دانش‌بنیان است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان ادامه داد: دانشگاه فنی حرفه ای دانشگاه کارآفرین بوده و در دانشکده های مختلف از جمله گنبد و مائده گرگان محصولات زیادی تولید و روانه بازار می شود.

وی عنوان کرد: در واحد کردکوی کارگاه سی ان جی، در دانشکده شهید چمران کارگاه متالورژی و در دانشکده علی آبادکتول کارگاه صنایع چوب قوی و فعال داریم که به تولیدات مختلفی دارند.

غفاری افزود: به دلیل شیوع کرونا به واسطه عدم حضور دانشجویان اعتبارات سایر بخش ها در زمینه تجهیز کارگاه ها صرف شد و ۱.۵ میلیارد تومان برای تجهیز کارگاه‌ها اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه ۶۴ رشته در دانشگاه داریم، گفت: در سفر رئیس جمهور به استان هیچ آورده ای به دانشگاه اختصاص داده نشد و پیگیر این موضوع هستیم.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان اظهاکرد: سایت دانشگاه فنی حرفه ای در شهرک شهریار گرگان پیشرفت ۵۰ درصدی داشته و نیازمند تزریق اعتبار است.

وی بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان در این منطقه هزینه شده و باید خیران و سرمایه‌گذاران کمک کنند تا این پروژه به اتمام برسد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=4960
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.