• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4
معاون راه و شهرسازی گلستان:

۱۸ درصد ثبت نام کنندگان طرح ملی مسکن در گلستان «زنان» هستند

  • کد خبر : 4732
  • 21 فروردین 1401 - 15:55
۱۸ درصد ثبت نام کنندگان طرح ملی مسکن در گلستان «زنان» هستند
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان با اشاره به طرح جهش تولید مسکن، گفت: از تعداد کل ثبت نام کنندگان ۵۶ هزار و ۳۰۰ نفر مرد و ۱۲ هزار و ۵۱۱ نفر زن هستند.

اسدالله پناه یزدان در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: تعداد ۸۸ هزار و ۶۲۱ متقاضی گلستانی در سامانه طرح حمایتی مسکن (اعم از نهضت ملی مسکن و طرح جهش تولید) ثبت نام کرده اند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان با اشاره به طرح جهش تولید مسکن، افزود: با اعلام رسمی وزارت راه و شهرسازی، ۲۹ اسفند پایان مهلت نام نویسی در این طرح بود که با اتمام این فرصت و پس از گزارش گیری از سامانه ثمن، حدود ۶۹ هزار متقاضی مسکن در گلستان ثبت نام خود را با موفقیت انجام دادند.

وی عنوان کرد: از تعداد کل ثبت نام کنندگان ۵۶ هزار و ۳۰۰ نفر مرد و ۱۲ هزار و ۵۱۱ نفر زن هستند.

پناه یزدان توضیح داد: براساس آخرین آمار تاکنون از مجموع ثبت نام کنندگان، پنج هزار و ۲۶۲ متقاضی در وضعیت «در انتظار تکمیل استعلام»، ۲۴ هزار و ۷۶۴ متقاضی در وضعیت «در انتظار تأیید استعلام»، ۳۰ هزار و ۷۸۳ متقاضی در وضعیت «در انتظار بررسی»، دو هزار و ۲۳۱ متقاضی در وضعیت «تایید نهایی یا افتتاح حساب یا تخصیص پروژه» و پنج هزار و ۷۶۵ متقاضی در وضعیت «رد درخواست یا انصراف» هستند.

وی به تنوع در مراحل ثبت نام اشاره کرد و گفت: از ۸۸ هزار و ۶۲۱ نفر ثبت نامی تاکنون ۶۸ هزار و ۸۱۱ متقاضی در فاز شش (نهضت ملی)، چهار هزار و ۶۹۶ متقاضی در فاز پنج، سه هزار و ۷۹۶ متقاضی فاز فرهنگیان، ۱۹۳ متقاضی فاز طلاب، هزار و ۴۱۰ متقاضی فاز کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۵۲۶ متقاضی فاز بهزیستی و تعداد هزار و ۲۵۳ متقاضی به عنوان عضو بنیاد ملی نخبگان در سامانه نام نویسی کرده اند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان در خصوص نوع سرپرستی متقاضیان ثبت نام شده در سامانه ثمن هم بیان کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان، ۵۱ هزار و ۳۲۰ متقاضی متاهل، چهار هزار و ۱۷۸ نفر زن مجرد بالای ۳۵ سال، ۳۳۸ نفر مرد بالای ۴۵ سال و هفت هزار و ۶۰۰ نفر مرد مجرد ۲۳ تا ۴۵ سال هستند.

وی در خصوص جزئیات آمار ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن به تفکیک شهرهای استان اعلام کرد: در شهر گرگان ۲۱ هزار و ۱۹۷، در شهر گنبدکاووس هشت هزار و ۹۷۹، در شهر مینودشت پنج هزار و ۵۵۸، در شهر آزادشهر چهار هزار و ۴۱ نفر و در شهر علی آبادکتول سه هزار و ۴۳۸ نفر تا پایان اسفند ۱۴۰۰ در سامانه نام نویسی کرده اند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=4732
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.