• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبرداد؛

قیمت ۴ میلیون و ۷۲۵ هزار تومانی هر متر مسکن در طرح نهضت ملی گلستان| نرخ تعدیل هر۳ ماه افزوده می شود

  • کد خبر : 4513
  • 14 فروردین 1401 - 15:08
قیمت ۴ میلیون و ۷۲۵ هزار تومانی هر متر مسکن در طرح نهضت ملی گلستان| نرخ تعدیل هر۳ ماه افزوده می شود
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: براساس مصوبه شورای تامین مسکن گلستان، قیمت پایه برای هر مترمربع در طرح مسکن ملی، چهار میلیون و ۷۲۵ هزار تومان برای اعلام مناقصه پیمانکاری اعلام شد.

حسین محبوبی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌ها و برنامه‌های ثمربخش دولت سیزدهم است که با هدف تأمین مسکن اقشار مختلف اجرایی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در خصوص جزئیات قیمت هر مترمربع مسکن نهضت ملی در استان گلستان، افزود: براساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی و پس از طرح موضوع در شورای تامین مسکن استان، قیمت پایه برای هر مترمربع چهار میلیون و ۷۲۵ هزار تومان برای اعلان مناقصه پیمانکاری در استان گلستان اعلام شد.

وی گفت: در هر پروژه عمرانی هر سه ماه یک بار شاخص تعدیل بر اساس تورم، اعلام و اعمال می‌شود که به ضریب قیمت پایه اضافه خواهد شد.

محبوبی تاکید کرد: قیمت نهایی هر مترمربع مسکن برای متقاضیان بر اساس قیمت تمام شده لحاظ خواهد شد و قیمت چهار میلیون و ۷۲۵ هزار تومان به عنوان قیمت پایه پیمانکاران خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بیان کرد: در شهر گرگان وام و تسهیلات برای طرح نهضت ملی ۳۵۰ میلیون تومان و مابقی شهرها استان ۳۰۰ میلیون تومان و در حال حاضر با سود ۱۸ درصد ایت.

وی گفت: تاکنون ۶۸ هزار و ۸۱۱ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در گلستان موفق به ثبت نام شده اند که ۳۲ هزار و ۹۵۵ تن از آنها مجاز شناخته شده اند.

محبوبی بر لزوم افتتاح حساب و واریز وجه متقاضیان تایید نهایی شده تاکید کرد و افزود: تاکنون تعداد واریز وجه کمتر از ۲۰۰ نفر بوده است و

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: مهم این است که متقاضی موثر وجود داشته باشد و صرف ثبت نام کافی نبوده و لازم است متقاضیان حداقل ۴۰ میلیون تومان اولیه را واریز کنند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=4513
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.