• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
سرپرست صمت گلستان:

ثبت دستگاه کارتخوان واحدهای صنفی در سایت ایرانیان اصناف الزامی است

  • کد خبر : 4404
  • 08 فروردین 1401 - 9:25
ثبت دستگاه کارتخوان واحدهای صنفی در سایت ایرانیان اصناف الزامی است
حسن زاده، سرپرست سازمان صمت گلستان گفت: همه واحدهای صنفی مکلف هستند اطلاعات دستگاه کارت خوان خود را در سامانه ایرانیان اصناف ثبت کنند.

درویش علی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: با توجه به قریب الوقوع بودن تخصیص هوشمند ارز ترجیحی کالاهای اساسی و انواع یارانه ها و همچنین در دستورکار بودن انواع طرح های عرضه مستقیم کالا به صورت حمایتی به گروه های منتخب جامعه و با توجه به ابلاغیه های قبلی وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک مرکزی و جلسات مستمر کارگروه وزارت صنعت، معدن و تجارت و دستگاه های مذکور، تحت عنوان «سامانه اعتبار یارانه ای هوشمند» یا «سایه»، واحدهای صنفی مشمول مکلف هستند، اطلاعات دستگاه کارتخوان خود را ثبت کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: واحدهای صنفی مطمئن باشند که اتصال به این سامانه، باعث رونق کسب و کار آنها شده زیرا در شرایط رکود و کاهش قدرت خرید جامعه به همراه تورم و افزایش قیمت ها، این طرح ها موجب تحریک تقاضا و افزایش مشتریان آنها می شود.

حسن زاده افزود: در این طرح ها، تطابق مشخصات مالک پوز بانکی و یا صاحب حساب بانکی متصل به پوز، با دارنده پروانه کسب واحد صنفی به هیچ وجه الزامی نیست و ثبت مشخصات پوز بانکی در سامانه، صرفاً به منزله پذیرش آن توسط واحد صنفی و اتصال به سامانه هوشمند (سایه) است.

وی ادامه داد: هر سهمی از مبلغ خرید کالا که از محل حساب سایه ( اعتبار یا یارانه ) به حساب واحد صنفی واریز می گردد، همزمان با واریز سایر مبالغ خرید است.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=4404
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.