• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس:

منطقه آزاد اینچه برون به مرکز صادرات شرق آسیا تبدیل می شود

  • کد خبر : 3760
  • 08 اسفند 1400 - 16:27
منطقه آزاد اینچه برون به مرکز صادرات شرق آسیا تبدیل می شود
نوروزی، نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت که با توسعه و تکمیل زیرساخت ها منطقه آزاد، اینچه برون به محور صادرات کالاهای ایرانی به شرق آسیا تبدیل می شود.

رحمت اله نوروزی در گفتگو با خبرنگار نویاب اظهارکرد: تدوین طرح جامع منطقه آزاد اینچه برون تا نیمه نخست سال آینده به اتمام رسیده و روند سرمایه گذاری و ارائه خدمات بازرگانی وارد مرحله اجرایی جدیدی خواهد شد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی افزود: استان گلستان به سبب شرایط جغرافیایی و اقلیمی یکی از قطب های اصلی تولید انواع محصول کشاورزی در کشور بوده اما از منظر دست یابی به صنایع تبدیلی بسیار محروم است.

وی گفت: راه اندازی صنایع تبدیلی می تواند زمینه اشتغال زایی در حوزه کشاورزی را افزایش داده و ارزش افزوده را در بخش کشاورزی در گلستان به سطح متوسط کشور برساند.

نوروزی اضافه کرد: با توسعه و تکمیل زیرساخت ها منطقه آزاد، اینچه برون به محور صادرات کالاهای ایرانی به شرق آسیا تبدیل می شود.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: گلستان طرح های کلان نیمه تمامی دارد که باید دولت با نگاه ویژه برای آن ها اعتبارات مکفی لحاظ کند، تکمیل سدهای نرماب، زرین گل و میرداماد، شیرین سازی آب خزر از جمله مواردی است که باید اولویت کار مسئولان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در سفر ریاست جمهور به گلستان باید طرح های بزرگی همچون پتروشیمی، گردشگری آشوراده و خلیج گرگان تعیین تکلیف شود تا تحولی در زندگی اهالی گلستان رخ دهد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=3760
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.