• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گلستان:

تخصیص آرد سهمیه‌ قنادان گلستانی سلیقه ای است

  • کد خبر : 3609
  • 01 اسفند 1400 - 12:16
تخصیص آرد سهمیه‌ قنادان گلستانی سلیقه ای است
نعیمی، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گلستان گفت: توزیع آرد سهمیه‌ای قنادان به صورت مستمر و کامل نیست همین میزان تخصیص یافته هم به افراد خاص تعلق دارد.

علی نعیمی در گفتگو با خبرنگار نویاب، اظهار کرد: بنا به اظهارات قنادان کارخانجات منتخب حتی ۲۰ درصد از آرد سهمیه‌ای را تحویل کارگاه‌های قنادی نمی‌دهند.

وی با بیان این نکته که این واحدهای تولیدی آرد کمبود گندم در سیلوها و عدم تحویل به موقع و به اندازه دولت را عامل این نوع توزیع اعلام می‌کنند، افزود: در حال حاضر سامانه به صورت قطره چکانی و برای افرادی خاص باز می‌شود که این میزان اندک هم به دست جامعه هدف نمی‌رسد.

نعیمی ادامه داد: قنادان برای دریافت سهمیه آرد باید از طریق سامانه درخواست کنند و این درخواست زمانی امکان پذیر است که کارخانه‌های آرد سامانه را برای ثبت درخواست باز نگه دارند که متاسفانه اینگونه نیست.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گلستان سهمیه قنادان در ماه را حدود ۷۰ کیسه ۴۰ کیلویی اعلام کرد و گفت: قنادان می‌توانند با ثبت در سامانه هر کیسه ۴۰ کیلویی را به قیمت ۲۱۰ هزار تومان دریافت کنند اما با توجه به گزارشات وارده از سوی قنادان حتی ۲۰ درصد این سهمیه هم تحویل آنها نمی‌شود.

وی در خاتمه یادآور شد: با توجه به اینکه خرید تضمینی گندم در سال آینده قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود احتمال اینکه کارخانه‌دارها راغب باشند آرد موجود را در سال آینده به فروش برسانند دور از انتظار نخواهد بود بنابراین نظارت جدی دولت در این بخش ضروری به نظر می‌رسد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=3609
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.