• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
15

اطلاعیه تعویق تاریخ نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰

  • کد خبر : 3390
  • 20 بهمن 1400 - 18:11
اطلاعیه تعویق تاریخ نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰

به گزارش نویاب، ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ در اطلاعیه ای اعلام کرد برگزاری این نمایشگاه در بهمن ماه به تعویق افتاده است. در متن این اطلاعیه آمده است: مشارکت کنندگان محترم، همانگونه که استحضار دارید مقرر بود بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با هدف ارائه توانمندی ‌ها، ابتکارات وخلاقیت‌های ‌شرکت‌ها،استارت‌آپ‌ها و مجموعه‌های دانش بنیان […]

به گزارش نویاب، ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ در اطلاعیه ای اعلام کرد برگزاری این نمایشگاه در بهمن ماه به تعویق افتاده است.

در متن این اطلاعیه آمده است:

مشارکت کنندگان محترم، همانگونه که استحضار دارید مقرر بود بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با هدف ارائه توانمندی ‌ها، ابتکارات وخلاقیت‌های ‌شرکت‌ها،استارت‌آپ‌ها و مجموعه‌های دانش بنیان که بخشی  از آن نیز در حوزه‌ی مقابله با کرونا  بود در بهمن ماه سال جاری برگزار گردد.
متاسفانه به دلیل شیوع  ویروس کرونا که منجر به قرمز شدن وضعیت استان تهران شده  است و با توجه به محدودیت های مقرراتی موجود، امکان برگزاری نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ وجود نداشته و عملا امکان برگزاری مجدد آن تا انتهای سال جاری نیز میسر نمی باشد.

با  امید به ریشه کن شدن این ویروس منحوس، از همراهی و حضور فعالانه، گرم و پرشور شما بزرگواران تشکر و قدردانی نموده و از شرایط غیرمترقبه ‌ی پیش آمده پوزش می طلبیم .

متعاقبا تاریخ جدید از طریق سایت نمایشگاه الکامپ اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=3390
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.