• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

نگرانی از بیکاری کارگران ساختمانی با افزایش عوارض در گرگان| قیمت گذاری کارشناسی شده باشد

  • کد خبر : 3384
  • 20 بهمن 1400 - 17:38
نگرانی از بیکاری کارگران ساختمانی با افزایش عوارض در گرگان| قیمت گذاری کارشناسی شده باشد
فعال صنعت ساختمان با اشاره به افزایش عوارض شهری در گرگان، گفت: با این کار کارگاه های ساختمانی تعطیل و کارگران بیکار می شوند.

موسی تیموری در خصوص افزایش عوارض شهری در گرگان در گفتگو با نویاب اظهارکرد: در زمانی که شاهد رکود بازار مسکن هستیم تصمیم غلطی در شورا و شهرداری گرگان گرفته شده که پیامدهای منفی زیادی را به همراه دارد.

این فعال صنعت ساختمان با بیان این که نگرانی از امنیت شهر یکی از این مشکلات پیش روی افزایش قیمت های است، افزود: با تعطیلی کارگاه های ساختمانی عده زیادی از کارگران بیکار می شوند و ممکن است برای تأمین هزینه های زندگی خود به کار خلاف هم روی بیاورند.

وی بیان کرد: هم اکنون بسیاری از سازندگان به چندین بزهکار بدون گرفتن گواهی عدم سوء پیشینه، کار می هند و اگر ساخت و ساز کاهش یابد آن ها هم بیکار خواهند شد.

تیموری با بیان این که ما نگران امنیت شهر در ماه‌های آتی هستیم، گفت: ما از تمامی امکانات و توان برای توسعه شهر استفاده کرده اما شهرداری و شورا با این مصوبه تیشه به ریشه ما می زنند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد هزینه‌های شهر از طریق انبوه‌سازان تأمین می شوند اما با این مصوبه کارگاه های ساختمانی تعطیل شده و کارگران آسیب خواهند دید و مطمئنا آنها برای مطالبات خود در شورا حضور خواهند یافت و درخواست خود را مطرح می کند لذا باید به موضوع به صورت جدی تر نگاه شو.

این فعال صنعت ساختمان گفت: باید راهکار دیگری برای درآمدزایی شهر ترسیم شود زیرا با افزایش عوارض، شهر آسیب خواهد دید.

تیموری با گِله از نظام مهندسی و سایر دستگاه های خدمات رسان، گفت: ما هزاران هزینه را تحمل کرده و هم اکنون هم شاهد افزایش عوارض هستیم؛ اگر پول خود را در بانک بگذاریم سود بیشتری عایدمان می شود.

این فعال صنعت ساختمان با اشاره به اعداد و ارقام افزایش یافته، بیان کرد: باید قیمت‌گذاری کارشناسی شده بوده و اعضای شورای شهر و شهرداری در تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=3384
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.