وضعیت درآمدزایی شهرداری گرگان مساعد نیست

1 دقیقه - زمان مطالعه
سید غلامرضا موسوی شورای شهر گرگان

به گزارش نویاب به نقل از روابط عمومی انجمن انبوه سازان استان گلستان، سید غلامرضا موسوی در نشست هم‌اندیشی انبوه سازان و شورای شهر گرگان اظهار کرد: وضعیت درآمدزایی در شهرداری گرگان حساس بوده و به آستانه‌ای رسیده که باید به آن توجه جدی شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در کمیته درآمدی شهرداری همه مدیران مناطق و معاونان رایزنی می‌کردند تا بتوانند بودجه را محقق کنند.

Ad image

وی ادامه داد: اگر شهرداری در درآمدزایی دقت نکند قطعاً در آینده دچار مشکلات زیادی خواهد شد زیرا پروژه‌های نیمه تمام بسیاری در سطح شهر وجود دارد.

موسوی تاکید کرد: باید با حمایت از سازندگان بومی تلاش کنیم که آنها را در شهر خودمان نگه داریم و باید بسته‌های تشویقی در نظر گرفته و با آن‌ها برای حل مشکلات جلسات تخصصی بگذاریم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهرداری گرگان از حمایت سازندگان بومی استقبال می‌کند و باید در ساخت و سازها به نوعی رفتار شود که هم به نفع شهرداری، سازنده و مردم باشد.

وی تاکید کرد: با تمام قوا به دنبال حمایت از سازندگان هستیم و می‌توان در این راستا از تجارب دیگر شهرها استفاده کرد.

به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *