• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

هفدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در گلستان برگزار می شود

  • کد خبر : 2364
  • 29 شهریور 1400 - 13:14
هفدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی در گلستان برگزار می شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان از برگزاری هفدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی و تجهیزات آبیاری با حضور ۱۵ استان کشور در گرگان خبرداد.

به گزارش نویاب، مهرداد یزدی اظهارکرد: هفدهمین نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی تجهیزات و سیستم آبیاری از تاریخ ۶ لغایت ۹ مهر در فضایی به مساحت هشت هزار مترمربع (۶ هزارمترمربع مسقف و دو هزارمترمربع روباز) در محل نمایشگاه های دائمی نمایشگاه بین المللی گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان افزود: در این نمایشگاه ۱۵ استان شامل گلستان، تهران، مازندران، گیلان، خراسان رضوی، مرکزی، البرز، قم، اصفهان، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی در آن مشارکت خواهند داشت.

یزدی ادامه داد: حضور ۷۲ غرفه در نمایشگاه تاکنون قطعی شده و در آن تجهیزاتی و ماشین آلاتی همچون کمباین، تراکتور، تجهیزات تسطیح کننده خاک، ردیف کار، سیستم های آبیاری و غیره عرض می شود.

وی گفت: ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت سه الی ۹ شب خواهد بود و مراسم افتتاحیه ساعت پنج بعدازظهر سه شنبه (۶ مهرماه) با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی و استاندار گلستان و مدیران استان برگزار می شود.

طبق گفته یزدی در برنامه ریزی سالانه برگزاری ۱۶ نمایشگاه با عناوین مختلف در تقویم شرکت نمایشگاه ها قرار دارد که طی دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونا محدود شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان از برگزاری دو نمایشگاه در سال جاری تاکنون خبرداد و افزود: تاکنون نمایشگاه خانه مدرن با ۶ هزار و ۷۰۰ بازدیدکننده و نمایشگاه ساختمان با دو هزار بازدیدکننده در استان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=2364
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.