• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

کمبود پارچه رومبلی مشکل تولیدکنندگان گلستان| رکود کمر مبل سازان را خم کرد

  • کد خبر : 2089
  • 02 دی 1400 - 17:43
کمبود پارچه رومبلی مشکل تولیدکنندگان گلستان| رکود کمر مبل سازان را خم کرد

رئیس اتحادیه مبلمان و درودگران گرگان از کمبود پارچه رومبلی در گلستان خبرداد و گفت: افزایش قیمت مواد اولیه و رکود کمر مبل سازان را خم کرده است.

رئیس اتحادیه مبلمان و درودگران گرگان از کمبود پارچه رومبلی در گلستان خبرداد و گفت: افزایش قیمت مواد اولیه و رکود کمر مبل سازان را خم کرده است.

به گزارش نویاب، محمدرضا ریاضی بازار اظهار کرد: ۷۰۰ عضو جوازدار در زمینه مبلمان و درودگری در گرگان فعال هستند.

نائب رئیس اتاق اصناف گرگان از فعالیت ۳۰ رسته تحت نظر این اتحادیه خبر داد و گفت: واحدهای فروش مبل، تعمیرکنندگان مبل، درب های ضد سرقت، سمساری، تزئینات ساختمانی، ام دی اف کاران، نجاری ها، کابینت سازها، واحدهای چوب و تخته و غیره زیر نظر این اتحادیه فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: یکی از معضلات واحدهای مبل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوده که از استان‌های دیگر وارد گلستان می شود و این امر بازار مبلمان استان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

ریاضی بیان کرد: در سنوات گذشته سه بار در سال این نمایشگاه مبلمان برپا می شد که هم اکنون با درخواست واحدهای تولیدی استان به یک نمایشگاه کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه مبلمان و درودگران گرگان افزود: در چهار ماه آخر سال که بیشترین فروش مبل فروشان است نباید نمایشگاه برپا شده و استان‌های دیگر بازار مبلمان را در اختیار بگیرند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه باید زودتر برپا می شد، ادامه داد: البته امسال تعداد شرکت کنندگان استانی در این نمایشگاه نسبت به سنوات قبل بیشتر شده و هزار متر فضا در اختیار آن ها قرار گرفته است.

ریاضی با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه، گفت: هم اکنون تولیدکنندگان با کمبود پارچه به دلیل تحریم‌ها روبرو بوده و این امر مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: قیمت چوب هم به شدت افزایش یافته و همه این مسائل سبب شده که تولیدکنندگان دچار رکود شوند.

نائب رئیس اتاق اصناف گرگان با اشاره به رکود و کسادی بازار مبلمان و اوضاع سخت فعالان این بخش، گفت: متاسفانه مسئولان در این زمینه هیچ اقدامی نمی کنند و هزینه‌های بیمه، اقساط، مالیات و غیره فشاره مضاعفی را به فروشندگان و تولید کنندگان وارد می کند.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=2089
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.