• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

استقبال فعال صنعت ساختمان گلستان از حمایت استاندار

  • کد خبر : 2075
  • 02 دی 1400 - 9:06
استقبال فعال صنعت ساختمان گلستان از حمایت استاندار

یک فعال صنعت ساختمان در گلستان از صحبت های استاندار مبنی بر بکارگیری پیمانکاران بومی در گلستان استقبال کرد.

یک فعال صنعت ساختمان در گلستان از صحبت های استاندار مبنی بر بکارگیری پیمانکاران بومی در گلستان استقبال کرد.

به گزارش نویاب، سید محمد مرتضوی در واکنش به جلسه استاندار گلستان با پیمانکاران ساختمانی استان اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با استاندار و نمایندگان مردم گلستان در مجلس، داشتیم که در آن مشکلات پیمانکاران حوزه ساختمان بررسی شد.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان کشور افزود: در این جلسه فعالان حوزه مسکن تاکید کردند که بسیاری از مشکلاتی که هم اکنون در صنعت ساختمان گلستان وجود دارد ناشی از عدم گفتگو و آشنا نبودن مدیران با نظرات بخش خصوصی است.

وی بیان کرد: ما در این جلسه خواستیم همراهی ها و ارتباطات دستگاه‌های اجرایی با انبوه سازان و پیمانکاران بیشتر شده و آنها این فرصت را بیابند مشکلات خود را با دستگاه ها مطرح کنند تا به یک چالش، نابسامانی و ناهنجاری تبدیل نشود.

مرتضوی گفت: علاوه بر این مسأله، ۱۴ مشکل صنعت ساختمان که از قبل احصا و شناسایی شده بود در این جلسه مطرح و برای آن راهکار ارائه شد.

عضو سابق شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: استاندار در این جلسه به معاون عمرانی خود دستور داد تا در جلساتی که برای رفع مشکلات تشکیل می‌شود، دستگاه‌های اجرایی متولی راهکارها را بررسی کنند و ظرف یک ماه آینده نتایج رسیدگی در جلسه مشترکی با حضور وی و مجمع نمایندگان و دستگاه های متولی بررسی شود.

استفاده از نظریات انبوه سازان در طرح جهش تولید مسکن

وی عنوان کرد: در بخش دیگری از جلسه در مورد طرح جهش تولید مسکن بحث و تبادل نظر شد که در این قسمت حاضران و شخص استاندار تأکید کردند که حتماً کار به پیمانکاران بومی سپرده شده و از پیمانکاران غیربومی جز در مواردی که ظرفیت‌های استان کافی نباشد، استفاده نکنیم.

این فعال حوزه مسکن در گلستان گفت: همچنین بنا شد از نظریات پیمانکاران و انبوه سازان در پروژه های طرح جهش تولید مسکن حداکثر استفاده شده و امکان حضور بیشتر بخش خصوصی و فعالان صنعت ساخت و ساز در جلسات با مسئولان استانی فراهم شود.

مرتضوی تأکید کرد: استفاده از این نظرات موجب بهبود کیفیت و کمیت طرح ها شده و باید از این رویکرد مثبت دولت در زمینه خانه دار شدن مردم حداکثر استفاده را ببریم.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان کشور بر همراهی بیشتر بانک ها در اجرای طرح ها و پروژه ها تاکید کرد و گفت: از مسئولان استانی که زمینه برگزاری چنین جلسه ای را فراهم کردند، تشکر می کنیم.

لینک کوتاه : https://noyabpress.ir/?p=2075
کد شما در این بخش

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.