ره آورد اقتصادی و توسعه تجارت خارجی ثمره استقرار شرکت بازرگانی قاسمی در نمایشگاه صنعت ساختمان

توسط noyabadmin
زمان مطالعه
بازرگانی قاسمی

نویاب؛ سرویس ساختمان: مطابق بررسی‌های صورت گرفته، برگزاری نمایشگاه‌ها در سال حداقل ۳۰۰ میلیارد دلار عاید اقتصاد جهانی می‌کند حالا چنین رویدادی در داخل کشور هم بالطبع از مزایای خوبی برای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان هم برخوردار است.

به باور فعالان اقتصادی، نمایشگاه‌ها یکی از ابزارهای مهم در شناسایی نیاز مشتریان و همچنین معرفی توانمندی‌های واحدهای تولیدی و خدماتی به بازارهای مختلف است در کنار این موضوع، از چنین رویدادهای اقتصادی می توان به عنوان معرفی محصولات و تکنولوژی نوین به بازار هدف بهره برد. این قاعده برای بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان هم صادق است. برای استفاده بهینه از چنین فضایی شرکت بازرگانی قاسمی تدبیری اتخاذ کرده و برندهای معتبر در حوزه مصالح ساختمانی اعم از صنعتی یا خانگی را به نمایشگاه آورده است.

وجود شرکت های معتبری نظیر­ فناوران تهویه پیام، گست کول، دابو صنعت، دمنده، الکتروژن و نیرو تهویه البرز که باکیفیت ترین کالاها را به بازار عرضه می کنند نشاندهنده سطح کیفی نمایشگاه است که بازخورد آن هم استقبال قابل توجه بازدیدکنندگان از این رویداد تخصصی حوزه صنعت ساختمان بوده است.

بازرگانی قاسمی

استقبال انبوه سازان و توسعه گران از نمایشگاه صنعت و ساختمان به خصوص غرفه های هلدینگ قاسمی تا جایی بوده که مدیریت این شرکت ناگزیر از ۲۰ نیروی انسانی خود در این نمایشگاه برای ارائه مشاوره و معرفی محصولات به متقاضیان استفاده کرده است. علاوه بر این افراد متخصص و کارشناسان هر یک از شرکت های معتبر در تهران هم برای توضیخ بیشتر در نمایشگاه حاضر بودند تا اطلاعات فنی را به صورت مشاوره ای در اختیار علاقمندان و متقاضایان قرار دهند.

به گفته حمید قاسمی مدیرعامل شرکت بازارگانی قاسمی اهمیت چنین رویدادهایی برای حوزه اقتصاد و صنایع مرتبط بسیار زیاد است و درست به همین خاطر هم در ۲۰ سال اخیر در تمام نمایشگاه هایی که در حوزه ساختمان، کشاورزی، صنعت و تاسیسات بوده این مجموعه حاضر شده است.

او معتقد است: یکی از ضعف هایی ک در استان ها وجود دارد عدم آگاهی و اطلاع فعالان اقتصادی از تکنولوژی و محصولات جدید است که شاید با توجه به مشغله کاری نتوان از این عزیزان خُرده گرفت به همین خاطر همواره تلاش شده تا در نمایشگاه های تخصصی از ظرفیت حضور این شرکت های قوی استفاده کنیم تا محصولات کاربردی در این فضا به هم استانی ها معرفی شود.

به باور این فعال اقتصادی، گذشته از استقبال چشمگیر انبوه سازان، این فضا مورد توجه دستگاه های دولتی و مدیران استان هم قرار گرفت تا جاییکه از اداراتی مانند راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان برای اطلاع از محصولات نوین صنعت ساختمان به غرفه های زیرمجموعه بازرگانی قاسمی سرزده و با کارشناسان آن به بحث و تبادل نظر نشستند.

بخش های غیردولتی مانند سازمان نظام مهندسی و انجمن انبوه سازان گلستان هم محصولات ارائه شده از سوی هدلینگ قاسمی را با دقت از نظر گذراندند و اطلاعات مفیدی برای بهره گیری از این محصولات جدید در ساختمان کسب کردند.

اما از آنجاییکه شرایط اقتصادی و تورم همواره موضوعی نگران کننده برای کاهش نقدینگی بخش خصوصی بوده، روسا و معاونین چندین بانک دولتی و خصوصی استان هم با حضور در غرفه بازرگانی قاسمی در خصوص چگونگی استفاده از تسهیلات بانکی صنایع تولیدی، مذاکراتی را انجام دادند.

اتفاق خوشایند دیگری که در بیست و یکمین نمایشگاه صنعت ساختمان رخ داد توافق اولیه برای انعقاد یک تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی گلستان است.

بازرگانی قاسمی

جاذبه محصولات عرضه شده از سوی هلدینگ بازرگانی قاسمی برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه تا جایی بود که تعدادی از تولیدکنندگان و سازندگان برای ثبت سفارش از صبح تا ساعت یک ساعت قبل از آغاز نمایشگاه، از حضور کارشناسان و متخصصین شرکت برای بازدید از ساختمان ها استفاده می کردند تا بهترین مشاوره را برای بهره گیری از این امکانات داشته باشند.

بازدید هیات تجاری قزاقستان و ترکمنستان از غرفه بازرگانی قاسمی هم دیرچه ای رو به سوی مراودات تجاری استان با این کشورها بود. این هیات های تجاری با مشاهده محصولات شرکت بازرگانی قاسمی راغب با تبادل کالا و تجارت با این شرکت شدند.

بیست و یکمین نمایشگاه صنعت و ساختمان از ۲۳ تا ۲۶ خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ برای عرضه محصولات این صنعت پذیرای بازدیدکنندگان بود.

به اشتراک بگذارید
بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *